וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "זאת הקבוצה שחלמתי עליה"

מאמן מכבי ת"א מרוצה אחרי ה-0:6 על ז'לייזניצ'אר: "כל הקבוצה בכושר מצוין". מיכה: "החיבור בין השחקנים מעולה"

ברני ארדוב

למרות הלחות הגבוהה באצטדיון בלומפילד, מכבי תל אביב לא ממש הזיעה הערב (חמישי) כשדרסה 0:6 את ז'לייזניצ'אר. הצהובים טיילו לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, לאחר שהשלימו ניצחון 0:8 על הבוסנים האומללים בסיכום שני המפגשים. רוברטו קולאוטי (18 ו-45) ואלירן עטר (54 ו-86) כבשו צמדים, רפי דהן (38) ושער עצמי של ואסליץ' (81) סידרו לצהובים את הניצחון הגדול. מנהל הקבוצה אבנר טויטו ייצג מחר את מכבי תל אביב בהגרלת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הצהובים עשו את שלהם, כעת הם יקוו להגרלה נוחה שתקרב אותם צעד נוסף אל עבר החלום האירופי.

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר נשמע מרוצה בסיום ואמר: "כשהמשחק נגמר והקבוצה משחקת כל כך טוב, ברור שזה קלי קלות. זה תלוי באיך שאתה משחק. המשחק גם יכול להיות קשה, אבל אם אתה בא מוכן עם הרבה נחישות ושחקנים מוכשרים וכדורגל קבוצתי טוב, זה נהיה קל. אם המשחק הזה היה נגמר 0:1 או 0:2, לא היו חושבים שהוא קל, אנחנו פשוט הפכנו אותו לקל כמו שהוא היה.

"אנחנו צריכים להיות מרוצים מאיך שהשחקנים משחקים, מהנחישות שלהם ומאיך שהם רוצים. דקה 88, ביתרון 0:6 והם עדיין ממשיכים ללחוץ. אנחנו בדרך הנכונה, נלך צעד צעד, ונגיע לאן שאנחנו רוצים".

איוניר התייחס לרוברטו קולאוטי שהוסיף צמד נוסף לזה שכבש במשחק הראשון בבוסניה: "כל הקבוצה נמצאת בכושר מצוין, הרבה מאוד שחקנים. רוברטו קולאוטי, לא חשבנו לשחרר אותו, אף אחד לא אמר שלא רוצים אותו. אני שמחתי בתחילת העונה שהוא פה, הוא חלוץ מצוין. יש פה סגל נהדר, ככל שהקבוצה רוצה להגיע להישגים, זה ילך טוב יותר. זאת הקבוצה שחלמתי עליה ועכשיו אני אצטרך לשבור את הראש מי ישחק". בקשר ליריבה הבאה, אמר המאמן: "עם קצת מזל, אפשר לקבל איזו קבוצה נוחה, שיהיה קצת יותר קל לעבור".

גם קשר הצהובים דור מיכה, ששיחק היום 90 דקות, היה מרוצה אך לא התלהב יותר מדי מהתוצאה: "כן, אנחנו מציגים יכולת טובה מתחילת השנה. החיבור בין השחקנים מעולה, האווירה הטובה והכימיה בין השחקנים. אנחנו מצפים שבשלב הבא בלומפילד יהיה מלא".

מיכה, שחקן שגדל במחלקת הנוער של הקבוצה, סיפר על מגמת ההצערה של מכבי תל אביב: "אני לא מתעסק במה שהיה, אני יודע שהכיוון של המועדון זה לגדל שחקנים, נותנים לנו את כל הבמה שרק אפשר, ואנחנו אלה שצריכים להוכיח". לגבי איזו קבוצה מקווה משחקן לשחק בסיבוב הבא הוא השיב: "זה לא משנה את מי נקבל, כל הקבוצות הן קבוצות טובות".

שוער הצהובים גיא חיימוב, שלא עבד קשה מדי, אמר: "אנחנו מסתכלים על הכל כקבוצה ואני נהנה לראות מאחורה את מה שקורה בקבוצה. חשוב שהמומנטום שלנו יימשך. מה שעשה עבורנו את המשחק לקל זה שעשינו כאן את מה שעשינו שם במחצית השנייה, הנענו את הכדור מהר, הגענו להרבה מצבים וניצלנו אותם".

השוער דיבר גם על התיאום בהגנה: "כל משחק שיעבור ייתן להגנה את הביטחון שאנחנו צריכים. אני שמח שזה קרה גם היום ואני מקווה שזה ימשיך להשתפר. אנחנו שמחים שהקהל נהנה וזה הכי חשוב".

לגבי הציפיות ממכבי הוסיף חיימוב: "לא יודע על איזה ציפיות מדברים. אני חושב שככל שנשחק יותר זמן בצורה חיובית ושהקהל יהנה, מבחינתנו זה הכל. אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבתים, אז מבחינתנו את הקבוצה הכי פחות טובה". חיימוב התייחס גם לכך שמאמן היריבה, אוסים, אמר שמכבי תל אביב הרבה יותר טובה מהפועל תל אביב היום ואמר: "אם הוא אמר אז כנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully