וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ההגנה שלנו שיחקה נפלא"

4.8.2011 / 0:38

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה משחקניו, אבל שוקל להקפיא את פיליאבקי ולצרף בלם זר או ישראלי. כעס במועדון על בוליאט

במכבי חיפה יכולים להיות רגועים. הירוקים סיימו אתמול (רביעי) ב-1:1 מול מאריבור וניצחו 2:3 בסיכום שני המשחקים כדי לעלות לשב הפלייאוף של ליגת האלופות. ההעפלה לשלב הבא הבטיחה לא רק ארבעה מיליון יורו, אלא גם אפשרות ממשית לעלות לשלב הבתים, שתבטיח הכנסה גבוהה בהרבה ותביא הרבה כבוד למועדון, שרוצה לעלות לשלב היוקרתי של המפעל פעמיים בתוך שלוש שנים. במועדון עשויים להיתקל ביריב ישראלי, כשגנק של אליניב ברדה ו-ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון, עשויות להיפגש איתה בשלב הבא.

"ציפינו למשחק קשה ואכן היה כזה", אמר אלישע לוי בסיום. מאריבור היא יריבה קשה, אבל הטקטיקה שלנו הייתה נכונה וההגנה שיחקה נפלא. התכוננו היטב לסכנה מאיברהימי, בריץ' וטבארס. זוהי הצלחה גדולה לקבוצה הצעירה שלנו".

מנגד, מאמן מאריבור דרקו מילאניץ', נשמע מאוכזב: "היה משחק קשה וחיפה הקשתה עלינו בדקות הפתיחה. ספגנו אחרי סדרה של טעויות קטנות ורק אחר כך סידרנו את המשחק והתחלנו ללחוץ. חיפה התגוננה היטב במחצית השנייה ולנו היו הרבה בעיות במשחק שלנו. השחקנים שלי עשו את המיטב בשני המשחקים ובסופו של דבר זה לא הספיק".

בינתיים, בחיפה חושבים בעיקר על חיזוק. במועדון קיים כעס מסוים על האופן שבו יוריצה בוליאט ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו (דיבור מיותר עם השופט), למרות שקיבל הנחיה לפני המשחק להימנע ממנו. בעקבות ההרחקה, פציעת פיליאבסקי וההעפלה לשלב הבא, בחיפה הוחלט לצרף בלם בדחיפות. איציק כהן וגל כהן עלו כאופציה. לגבי פיטר מסיללה, בחיפה היו רוצים לראותו חוזר, אבל כל עוד המגן לא רוצה לחזור, במועדון ישקלו את האופציות האחרות.

בנוסף, אלישע לוי ינסה לצרף גם קשר אחורי. תמיר כהן הוא אחד המועמדים. יש לציין כי מבחינת הקשרים הישראלים כהן הוא השם החם כרגע. במכבי חיפה ינסו להגביר את המאמצים לצרפו, שלא התחדשו מאז ההצעה לצרפו לפני שבועיים. גורם במועדון אמר עליו הערב: "זו אופציה שמעניינת אותנו".

המאמן גם יוכל לחפש בלם או קשר זר ולהקפיא את אנדריי פיליאבסקי, שלא יוכל לשחק לפני שלב הבתים. אם שי אבוטבול ישוחרר מהפועל תל אביב, חיפה צפויה לפנות אליו, אם כי ההערכה כרגע היא שיישאר באדום.

אגב, לא פחות משבעה שחקנים מחזיקים בצהוב אחד ויצטרכו להיזהר שלא לספוג אותו במפגש הראשון מול היריבה הבאה: ויאם עמאשה, אייל גולסה, עידן ורד, ניר דוידוביץ', ולדימיר דבאלישווילי, טאלב טואטחה ואייל משומר. כל השבעה, אגב, אמורים לפתוח במשחק הקרוב, שיתקיים באיצטדיון רמת גן. חלק משחקני המפתח יקבלו מנוחה במשחק מול הפועל חיפה בסוף השבוע, כדי שלא יסבלו מעומס. טאלב טואטחה קיבל לאחר המשחק הודעה כי הוא זומן לסגל הנבחרת האולימפית, שתצא ביום ראשון לטורניר בקייב.

הגיע הזמן שמכבי חיפה תכשיר מנהיג חדש

מה פוגע בהתקדמות של טאלב טואטחה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully