וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גל אלברמן מחוץ לסגל לז'לייזניצ'אר

לוגסי הועדף על פני הקשר הוותיק לקראת המשחק (20:30, ספ' 1, 1HD), עטר על הספסל. איוניר: "העונש שקיבלתי הגיע לי”

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו
עריכה: טל רזניק

כשהיא ביתרון 0:2 ממשחק החוץ בבוסניה, מכבי תל אביב מקווה להשלים הערב (חמישי, 20:30, ספורט1 ו-ספורט1 HD) את העבודה בבית מול ז'לייזניצ'אר ולהעפיל לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. בכך, אמורים הצהובים לשחזר את הישג אשתקד, אז חלפו על פני מוגרן המונטנגרית ואולימפיאקוס בדרך להדחה בפלייאוף.

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, והקשר שרן ייני התייצבו אתמול למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק. "אנחנו באים עם ביטחון אבל לא באים בטוחים בשום דבר", אמר איוניר. "כבר שם אמרתי שההתמודדות לא הוכרעה, והיא מוכרעת רק בסוף שני המשחקים. באנו עם מקדמה טובה מהמשחק הראשון אך העבודה עוד לא הושלמה. אנחנו באים בשיא הנחישות למשחק".

המאמן התייחס להיעדרויות של מדוניאנין וניבאלדו הפצועים: "האריס וניבאלדו הם שני שחקנים מאוד חשובים בקבוצה שלנו. גם כשאלירן עטר היה חסר או שחקן או שניים נעדרו היה קשה. השתדלנו ליצור קבוצה מאוזנת ויש לנו מחליף לכל שחקן שלא נמצא".

איוניר המשיך להתייחס לנושא ההרכב ואמר: "דיברנו על זה שנעשה רוטציה. מי ששיחק בשבוע שעבר נחו קצת ושמחתי לראות ששחקנים קיבלו את ההזדמנות בדרבי והראו שהם ראויים. אנחנו נעלה בהרכב הכי חזק שלנו במטרה להבטיח את העלייה שלנו לשלב הבא. אנחנו לא קבוצה שבבית שלה משחקת כדי לשמור על התוצאה. אנחנו באים כדי לנצח".

לגבי הרחקתו למשחק אחד על ידי בית הדין אמר המאמן: "שלחתי מכתב התנצלות לבית הדין. אין ספק שהעונש שקיבלתי מגיע לי. לא הייתי צריך להתנהג כמו שהתנהגתי. אני מקווה שלהבא אני לא אחזור על זה. כבר הוכחתי בעונה שעברה שאני לא מתעסק עם השופטים. מבחינתי זו היתה מעידה שלא תחזור".

איוניר נשאל לאפשרות שהקבוצה תתחזק וענה: "בהחלט יכול להיות שנחזק את עצמנו בחלק האחורי בשחקן נוסף כי זו עונה ארוכה עם פציעות, צהובים והרחקות". על מאור בוזגלו שזומן לנבחרת הוסיף: "זה עניין שהולך לבוררות אז אנחנו לא יכולים לדון בו. אני יכול להגיד שאני מאז ומעולם מחזיק אצבעות לנבחרת ישראל, הנבחרת מייצגת את כולנו והדבר היחידי שמעניין אותי זה שהם יצליחו".

ייני הוסיף: "ההרגשה היא מצוינת. אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון, אבל כדורגל זה כדורגל וקרו כבר הרבה מקרים. לא צריך לתת להם להיכנס למשחק ולהראות שאנחנו דומיננטים ולהפוך את המשחק הזה לקל יותר".

ייני התייחס גם לעובדה שישחק כבלם: "מתחילת השנה אני מתאמן כבלם, ואני כבר רגיל לזה. אני מנסה להשתפר וללמוד מהבלמים עם הניסיון שיש פה. כל עוד הקבוצה תצטרך שאשחק בעמדה הזאת, אשחק שם. אם זה חשוב לקבוצה, זה חשוב גם לי. זה שאני לא משחק קשר זה לא אומר שאני לא שמח לשחק".

עוד בנושא:

מוטי איוניר הורחק ממשחק אחד בפועל

האריס מדוניאנין הפצוע ייעדר שלושה שבועות

מריו פצ'אלקה שחקן הפועל תל אביב לפני אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיפות לקולאוטי וקונאטה. עטר/ברני ארדוב

גל אלברמן מחוץ לסגל

מכבי תל אביב ערכה את האימון המסכם. על פי התרגול הטקטי, נראה כי שרן ייני יפתח כבלם לצידו של סאבו פאביצ'ביץ' כאשר עומר ורד ויואב זיו יפתחו בעמדות המגנים. רפי דהן ימשיך בקישור האחורי, כשההתלבטות היחידה של איוניר הייתה בין גל אלברמן למשה לוגסי במשבצת של מדוניאנין בקישור. בסופו של דבר החליט איוניר לפתוח עם לוגסי, בעוד אלברמן עצמו לא נכלל אפילו בסגל.

דור מיכה, שהצטיין בדרבי בגביע הטוטו, אמור לקבל את חולצת ההרכב באגף שמאל בעוד גיז'רמו ישראלביץ' יתופקד באגף הימני. החלק הקדמי יורכב מרוברטו קולאוטי ומוסא קונאטה כאשר משמעות הדבר שאלירן עטר צפוי לפתוח את המשחק על הספסל כמו גם מואנס דאבור.

ההרכב המשוער: גיא חיימוב, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, רפי דהן, משה לוגסי, גיז'רמו ישראלביץ', דור מיכה, מוסא קונאטה, רוברטו קולאוטי.

הבוסנים מתכננים שינויים בהרכב

היריבה הבוסנית, שאשתקד הובסה בבלומפילד 5:0 על ידי הפועל תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, מתכננת מספר שינויים בהרכב. אדין וישצ'ה מועמד לפתוח על חשבון סרג'אן סאביץ'. גם המונטנגרי פריצה סטנצ'בסקי והקשר נרמין יאמאק אמורים לפתוח. מי שיחמיץ את המשחק הוא החלוץ המסוכן סולימאן סמאייץ', שסוחב עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

הרכב משוער: אלביס קאריץ', גוראן מרקוביץ', ניימה גרהארדט, יוסיפ קבסיץ', ידרנקו בוגיצ'ביץ', אדיו וישצ'ה (זייקו זבה), נרמין יאמאק, פריצה סטנצ'בסקי, מירסאד בשאלייה, מועמר סברקה, אלדין אדילוביץ'.

עדכון ראשון: 3/8 19:00

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully