וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מוטי איוניר הורחק ממשחק אחד

המאמן נענש על דבריו לעבר שמואלביץ', נקנס ב-5,000 שקל ויחמיץ את המשחק בגביע הטוטו. הקבוצה נקנסה ב-20 אלף

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל חזר למתכונת הרגילה שלו היום (רביעי) עם דיונים בנושאי קבוצות ליגת העל אחרי המחזור הראשון בגביע הטוטו. מכבי תל אביב, שאוהדיה זרקו חפצים למגרש במהלך הדרבי האחרון נגד הפועל תל אביב, חששו מאוד מעונש של משחק ללא קהל, אבל בסופו של דבר בית הדין הקל בעונשם והחליט לפסוק נגדם על שני משחקי רדיוס על תנאי למשך שנה יחד עם קנס כבד של 20 אלף שקל בפועל.

מי שלא נכח בדיון הוא מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר, שגם הוא הועמד לדין בשל הדברים שאמר לעבר שופט המשחק איתן שמואלביץ'. השופט כתב בדו"ח המשחק כי איוניר התפרץ פעמים רבות לעברו ולעבר הקוון ניסן דוידי והשופט הרביעי זיו אדלר. איוניר הורחק בעקבות התנהגותו ממשחק אחד בפועל ומשני משחקים נוספים על תנאי, וספג גם קנס של 5,000 שקל בגין העלבת שופט. הקבוצה עצמה שלחה מכתב לבית הדין ובו התנצלות של איוניר על התנהגותו. בעקבות העונש, איוניר לא יוכל להדריך את הצהובים במשחק הקרוב בגביע הטוטו נגד בני יהודה ביום ראשון.

* עוד הוחלט בבית הדין כי לקנוס את הפועל ראשון לציון ב-5,000 שקל בין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע (1:2). כזכור, אוהדי הקבוצה השליכו חפצים לעברו של הקוון. את ראשון לציון ייצג בדיון המנכ"ל רוני בראון.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully