וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין ייעדר שלושה שבועות

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אחרי שהתברר בצילום שהקשר שנפצע באימון סובל מנקע בקרסול. איוניר מתלבט לגבי ההרכב

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשר מכבי תל אביב האריס מדוניאנין ייעדר לתקופה של שלושה שבועות אחרי שסובב את הקרסול באימון הערב (שלישי) בקרית שלום ופונה לבית החולים. לאחר שעבר צילום התברר שהקשר הבוסני סובל מנקע בקרסולו ובמכבי תל אביב נשמו לרווחה מאחר והחשש הראשוני היה לפציעה חמורה יותר. באימון עצמו השחקן שכב על הדשא במשך מספר דקות כשהוא נאנק מכאבים, וטופל על ידי הצוות המקצועי לפני שפונה לאיכלוב, ושוחרר מאוחר יותר.

מהאימון עצמו חסר הבלם הברזילאי ניבאלדו, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ויחמיץ בוודאות את המשחק נגד הבוסנים ביום חמישי. על פי התרגול הטקטי שנערך הערב, קשה לקבל את תמונת ההרכב שכן איוניר הרבה בשינויים ותירגל מערכים שונים. בהיעדרו של מדוניאנין ייאלץ המאמן למצוא פתרונות אחרים בעמדת הקשר האחורי, כאשר גם בחלק הקדמי הוא מתלבט מי מבין החלוצים מוסא קונאטה, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי וברק יצחקי, יפתחו בהרכב.

על פי דיווח בתקשורת הפולנית, ממשיכה לגיה ורשה במאמציה לצרף את קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו. על פי הדיווח מנסים הפולנים לפנות תקציב על ידי מכירתו של אריאל בורסיוק, ואז תוכל לצרף את השחקן שמוגדר על ידי אנשים במועדון כ"טוב יותר ממאור מליקסון". עם זאת, קיימת בעיה נוספת כאשר בוזגלו דורש סכום כסף גבוה יחסית.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully