וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניבאלדו ייעדר כ-10 ימים

בקבוצה לא רוצים לסכן את הבלם בפציעה ארוכה, והוא יחמיץ את ז'לייזניצ'אר ובני יהודה. לגיה ורשה עדיין בעקבות בוזגלו

יומיים לפני משחק הגומלין של מכבי תל אביב מול ז'לייזניצ'אר בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, לאחר ה-0:2 במשחק הראשון, נודע היום (שלישי) כי הבלם הברזילאי ניבאלדו ייעדר לזמן של כ-10 ימים.

כזכור, ניבאלדו נפצע בדרבי התל אביבי מול הפועל (2:2) ביום ראשון בסיבוב הראשון בגביע הטוטו והוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. לאחר בדיקה שעבר אמש וצילום אולטראסאונד היום אובחנה הפציעה, שהבהירה כי הוא ייאלץ לנוח כ-10 ימים.

במכבי לא רוצים לסכנו בפציעה ארוכה, ולכן מעדיפים לתת לו כעת מנוחה וזמן החלמה. משמעות הדבר זה שניבאלדו יחמיץ את שני משחקיהם הקרובים של הצהובים - מול הבוסנים ביום חמישי הקרוב וגם את משחק גביע הטוטו הבא נגד בני יהודה ביום ראשון הקרוב. שרן ייני או קלמי סבן יחליפו את ניבאלדו הפצוע ויפתחו במקומו לצידו של סאבו פאביצ'ביץ' במרכז ההגנה.

על פי דיווח בתקשורת הפולנית, ממשיכה לגיה ורשה במאמציה לצרף את קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו. על פי הדיווח מנסים הפולנים לפנות תקציב על ידי מכירתו של אריאל בורסיוק, ואז תוכל לצרף את השחקן שמוגדר על ידי אנשים במועדון כ"טוב יותר ממאור מליקסון". עם זאת, קיימת בעיה נוספת כאשר בוזגלו דורש סכום כסף גבוה יחסית.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully