וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ומכבי ת"א נפרדו בתיקו 2:2

למרות שהצהובים הובילו משערים של אורי כהן (6) וקולאוטי הם לא הצליחו לנצח בדרבי אחרי שפרנסמן (28) ולאלה (53) איזנו

שלושה ימים אחרי הניצחונות המשכנעים שלהן במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, הפועל ומכבי תל אביב סיימו את משחקן במסגרת המחזור הראשון בבית ג' של גביע הטוטו בתיקו 2:2. מכבי פתחה טוב מאוד ואחרי 22 דקות כבר הייתה ביתרון 0:2, אחרי שערים של אורי כהן (6) ורוברטו קולאוטי (22), אבל הפועל צימקה לפני המחצית מנגיחה של ביוואן פרנסמן (28) ואיזנה עם שער של מהראן לאלה (53). המשחק הקצבי היה רווי במצבים ובעיקר באירועים, שלעתים לאו דווקא היו קשורים ישירות לכדורגל. מכבי תמשיך לחפש ניצחון בדרבי, לאחר שהפעם האחרונה שעשתה זאת הייתה גם במסגרת חצי גמר גביע הטוטו בינואר 2009.

אורי כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
העלה את מכבי ליתרון מהיר. אורי כהן/ברני ארדוב

הדרבי התל אביבי הפך ברבות השנים כל כך חשוב ויוקרתי לשחקני ואוהדי הקבוצות, כשגם שהוא משוחק "רק" בגביע הטוטו הוא חם. הפעם קיבלנו לא רק משחק עם הרבה עצבים, אלא גם מרתק וקצבי. המחצית הראשונה הייתה מהירה וטובה מאוד. במחצית השנייה נחלש קצת הקצב אחרי שהשחקנים התעייפו. עם זאת, אחד הדברים המרכזיים במשחק היה ריבוי העבירות, הכרטיסים הצהובים וההרחקות (המאמן איוניר מצד מכבי והשוער אדל מצד הפועל).

ייתכן שזה גם קשור לא מעט לשופט המשחק איתן שמואלביץ' שלא הצליח לשלוט מספיק טוב ברסן המשחק, היה רחוק מהאירועים ולא הגיב כבר בתחילת ההתמודדות בתקיפות הדרושה כדי לעצור את המשחק מלהיות אלים, כפי שהוא היה בחלקים לא מעטים שלו.

מצד אחד הצהובים יכולים להיות מרוצים מכך שהם הבקיעו צמד וממשיכים להתחבר, מצד שני היו לא מעט רגעים במשחק בהם נראתה מכבי עדיין לא מספיק מדויקת ומחושבת בשטף המשחק שלה. כעת הפנים שלהם לקראת הגומלין נגד ז'לייזניצ'אר ביום חמישי, כשרק דבר קיצוני ימנע מהם את העלייה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. עם זאת, איוניר צריך להקרין ולשדר יותר רוגע לשחקניו במקום לחץ שגם גרם לו להיות מורחק.

הפועל יכולה להיות מרוצה מכך שאפילו 25 דקות שלה ב-10 שחקנים לא הספיקו למכבי כדי לנצח אותה. נראה שלמרות הקיץ הקשה שעבר על מתחם חודורוב ועזיבת השחקנים המאסיבית, הקבוצה האדומה נשארה חזקה ויותר חשוב חזקה מנטאלית, כזאת שרחוקה מלהישבר גם כאשר היא בפיגור של שני שערים.

מחצית ראשונה

דקה 6 - גול! דור מיכה הכניס כדור לרחבה, שפגע בשחקן הפועל, אפולה אדל סגר רע את הפינה ואורי כהן שהגיע מאחור, בעט היישר פנימה, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 11 - עמרי קנדה פרץ טוב בצד ימין והעביר לרוחב, שבחון עצר לא טוב והגנת מכבי הרחיקה את הסכנה.

דקה 14 - קולאוטי הכניס כדור למיכה, שהעביר רוחב למרכז, ישראלביץ' לא הגיע ואדל ירד לדשא כדי לקלוט את הכדור.

דקה 16 - עומר דמארי דהר בשמאל לעבר המרכז, עבר את שרן ייני ושלח כדור טוב, שחלף קצת גבוה מעל השער.

דקה 22 - גול! רפי דהן חטף כדור מטועמה במחצית המגרש של מכבי ושעט איתו קדימה, למרות טענות הפועל לעבירה. דהן מסר ימינה לקהת, שמסר לקולאוטי בצד שמאל, החלוץ חתך למרכז ובעט נהדר לפינה של אדל, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 27 - המשחק החל להתחמם אחרי מספר עבירות משני הצדדים, קולאוטי ספג כרטיס צהוב אחרי שקודם לכן מחמוד עבאס ראה כרטיס באותו צבע.

דקה 28 - גול! טועמה הרים כדור חופשי, פרנסמן נגח מכחמישה מטרים, ברק לוי הדף רע לשערו הוא, הפועל צימקה ל-2:1.

דקה 38 - דהן הכניס כדור למיכה בתוך הרחבה, מיכה ניסה לבעוט מזווית אפס, אדל קלט.


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלטים נגד הממשלה. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלטים בעד מחאת הדיור ונגד הממשלה/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 53 - גול! שי אבוטבול שביקש להיכנס במחצית, הכניס כדור נהדר ללאלה, שמול ברק לוי לא יכול היה להחמיץ ושלח בקלילות לרשת, 2:2 בדרבי המצוין הזה.

דקה 55 - ברק יצחקי החליף את ניבאלדו שנפצע והדאיג את אנשי מכבי וגם קיבל את סרט הקפטן ממנו.

דקה 64 - איוניר פלט כמה מילים מיותרות לעברו של השופט שמואלביץ' והורחק על ידו ליציע.

דקה 65 - אדום! אדל הורחק לאחר עבירה בלתי ספורטיבית על ישראלביץ'.

דקה 70 - יצחקי בעט כדור חופשי, שרן ייני עט על הריבאונד אבל עוד לפני שבעט טועמה ירד חזק והציל שער כמעט בטוח.

דקה 76 - יצחקי העביר אחורה לקהת, שבא קדימה ובעט טוב מאוד מכ-25 מטרים, קליימן ירד והציל לקרן.

דקה 87 - אלי זיזוב הכניס כדור עומק טוב ליצחקי, שמזווית קשה בעט לשער, אבל קליימן הדף טוב מאוד.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל (הורחק - 65), עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין (שי אבוטבול, 46), מחמוד עבאס, יוסי שבחון (אלרואי כהן, 54), סלים טועמה (רועי גורדנה, 88), עומר דמארי (טוטו תמוז, 75), מהראן לאלה (בוריס קליימן, 66).

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, ניבאלדו (ברק יצחקי, 55), שרן ייני, אורי כהן (יואב זיו, 46), גל אלברמן, רפי דהן (קלמי סבן, 46), גיז'רמו ישראלביץ' (אלי זיזוב, 72), דור מיכה, רועי קהת, רוברטו קולאוטי (אלירן עטר, 46).


גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully