וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר פסטורה: "אהיה שחקן של פריס סן ז'רמן"

הקשר הארגנטינאי סיפר על תחושותיו לקראת המעבר מפאלרמו לפריס סן ז'רמן: "מאוד מתרגש לקראת ההרפתקאה החדשה"

אחרי שהעברתו של הקשר ההתקפי של פאלרמו חאבייר פסטורה לפריס סן ז'רמן סוכמה, דיבר היום (שלישי) הארגנטינאי על תחושותיו לקראת המעבר לצרפת: "אני יכול להודיע באופן רשמי שאני הולך להיות שחקן של פריס סן ז'רמן. מה שעדיין נדרש הן בדיקות רפואיות ופרטים קטנים. אני מאוד מתרגש לקראת ההרפתקאה החדשה הזו, פ.ס.ז'. הוא מועדון גדול עם היסטוריה נהדרת".

פסטורה הביע את רצונות לזכות בכמה שיותר תארים במדי קבוצתו החדשה: "אני רוצה לזכות בליגה ובגביע, אני רוצה שהקבוצה תזכה בכל מה שאפשר. באופן אישי, אני רוצה לתת את כל מה שיש לי בכל משחק, ואני מאושר על כך שמאמינים בי". על קבוצתו לשעבר פאלרמו אמר הקשר: "יש לי את הזכרונות הכי טובים שיכולים להיות, ואני רוצה להודות לחברי לקבוצה לשעבר, למנהלים ולאוהדים. אני עוזב בשמחה, אבל בתוך הלב שלי יש גם עצב".

פסטורה הוא גולת הכותרת במסע רכש מרשים שביצעה סן ז'רמן בקיץ, בחסות הבעלים החדשים מקטאר. הארגנטינאי מצטרף לז'רמי מנז, בלייס מטוידי, מילאן בישבאץ, קווין גמיירו, ניקולא דושז, סלבטורה סיריגו ומוחמד סיסוקו שחתמו בקיץ בקבוצה של אנטון קומבוארה והמנג'ר לאונרדו. המטרה אחת ויחידה - אליפות ראשונה מאז 1994.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully