וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: סיריגו וסיסוקו חתמו, גם פסטורה?

הקבוצה הצרפתית המשיכה במסע הרכש וצירפה את שוער פאלרמו וקשר יובנטוס. דיווח: פסטורה יירכש ב-45 מיליון יורו

חמישה שחקנים חדשים תוך שלושה ימים - זה ההספק של חברת ההשקעות הקטארית שהשתלטה על פריס סן ז'רמן. הקבוצה מהבירה הפכה השבוע למועמדת הבכירה לאליפות, אחרי שצירפה את ז'רמי מנז, בלייס מטוידי ומילאן בישבאץ, אבל המנהל המקצועי לאונרדו לא עצר עם השלישייה הזו. הערב (חמישי) הודיע המועדון באופן רשמי על שני שחקני רכש נוספים: השוער האיטלקי סלבטורה סיריגו (פאלרמו) והקשר ממאלי מוחמד סיסוקו (יובנטוס).

פ.ס.ז' שילמה לפאלרמו כ-3.5 מיליון יורו עבור סיריגו בן ה-24, שוער סגל נבחרת איטליה, שחתם לארבע שנים בקבוצתו הצרפתית החדשה, אליה הצטרף בעקבות פציעתו המדאיגה של שוער הרכש ניקולא דושז. עבור סיסוקו קיבלה יובנטוס כ-7 מיליון יורו, והקשר בן ה-26 שגדל במחלקת הנוער של אוקזר, חתם על חוזה לשלוש שנים.

שני השחקנים כבר הוצגו במסיבת עיתונאים וסיסוקו אמר: "זה עונג גדול עבורי להיות כאן כשחקן פ.ס.ז'. בחרתי בקבוצה הזו בגלל הפרויקט השאפתני שנבנה כאן". סיריגו הוסיף: "באתי כדי לנצח ולזכות בתארים, ואנסה במקביל לפלס את דרכי לשער נבחרת איטליה. אני מאושר להצטרף לקבוצה כזו מפוארת".

אך האם הפצצה הגדולה של פ.ס.ז' תוטל בהמשך הערב? על פי דיווחים באיטליה, הצרפתים סיכמו עם פאלרמו על רכישתו חאבייר פסטורה תמורת 45 מיליון יורו. בינתיים אין עדיין אישור מאחד המועדונים, אבל אם זה אכן יקרה תהיה זה כמובן ההעברה היקרה בתולדות הכדורגל הצרפתי ומסע הרכש של פ.ס.ז' יסתכם בכ-85 מיליון יורו.

ביום שני הציגה פ.ס.ז' את מנז ומטוידי

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully