וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: ז'רמי מנז ובלייס מטוידי חתמו

הקבוצה הצרפתית המתחדשת הציגה את שחקני הרכש המבטיחים. מנז חתם לשלוש שנים, רומא תקבל שמונה מיליון יורו

הרגע הגדול של פריס סן ז'רמן המתחדשת בחלון ההעברות הנוכחי, הגיע היום (שני) כאשר הקבוצה מבירת צרפת הודיעה באופן רשמי על החתמתם של הקשרים ז'רמי מנז (רומא) לשלוש שנים ובלייס מטוידי (סנט אטיין) לארבע שנים. שני השחקנים המשתייכים לסגל נבחרת צרפת, מהווים רכישות ראשונות של המנהל המקצועי החדש, לאונרדו הברזילאי.

כזכור, חברת השקעות מקטאר רכשה את פ.ס.ז' במהלך הקיץ והבטיחה להשקיע כספים רבים כדי להעמיד קבוצה שתתמודד בצורה רצינית על האליפות. אחרי החתמתם של השוער ניקולא דושז והחלוץ המצוין קווין גמיירו, הגיעו עוד שחקני רכש מבטיחים, כאשר מטוידי אמור להיכנס לנעליו של קלוד מאקללה הפורש, ואילו מנז מהווה את היהלום שבכתר ומגיע כמחליפו של לודוביק ז'ולי שסיים את חוזהו.

הקיצוני הצרפתי בן ה-24, שהבליח לרגעים ברומא אך התקשה לשמור על יציבות, יקבל את החולצה מספר 7 אחרי שהפריסאים שילמו עבורו שמונה מיליון יורו. על מטוידי, גם כן בן 24, שילמה פ.ס.ז' 10 מיליון יורו. הבלם מילאן בישבאץ, שאמור היה להיות מוצג כרכש השלישי, צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים. גם חאבייר פסטורה עדיין מועמד.

"אני רוצה להגיע לליגת האלופות עם פריס סן ז'רמן'", אמר מנז במסיבת העיתונאים. "הפרויקט החדש גרם לי לבחור בקבוצה, לא הססתי לרגע. פ.ס.ז' חייבת להיות בין הגדולות של אירופה. עצוב לי לעזוב את רומא, אבל זו הייתה החלטה שהייתי חייב לקבל מבחינת הקריירה שלי".

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully