וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן עברה לידיים קטאריות

חברת השקעות מהמפרץ רכשה 70 אחוז ממניות הקבוצה מבירת צרפת: "המטרה להבטיח את צמיחת המועדון לטווח הארוך"

פריס סן ז'רמן עוברת לידיים קטאריות. המועדון הודיע היום (שלישי) כי משקיעים מקטאר רכשו 70 אחוז מהמניות. הקבוצה מהבירה הצרפתית נמצאת בבעלות של חברה אמריקאית בשם "קולוני קפיטל". כבר בחודש דצמבר הודיעה החברה כי ברצונה למשוך משקיעים חדשים למועדון וכעת נמצאה חברת השקעות קטארית שלמעשה רכשה שליטה במועדון.

על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית, סכום הרכישה עומד על 50 מיליון יורו, כאשר רובו נועד לכיסוי גירעונות העונה הנוכחית (19 מיליון יורו) ושאר חובות (15-20 מיליון). כאמור, חברת קולוני קפיטל תמשיך כבעל מניות מיעוט בסן ז'רמן.

"השותפות בינינו נוצרה בכדי לממש את רצון קולוני להבטיח את הצמיחה וההתפתחות של פריס סן ז'רמן לטווח הארוך", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון. "נמשיך את העבודה שנעשית בסן ז'רמן בחמש השנים האחרונות".

הקבוצה סיימה את העונה במקום הרביעי וגם הפסידה בגמר הגביע לליל. למרות העונה המוצלחת מקצועית, המועדון סבל בשנים האחרונות מתוצאות רעות, גזענות ואלימות ביציעים ובעיות כלכליות. בעצם הרכישה מצטרפת סן ז'רמן לשורה של מועדונים שעברו לידיים של אנשי עסקים מהמפרץ הפרסי. הרשימה כוללת בין היתר את מלאגה, חטאפה ומנצ'סטר סיטי, כאשר גם ברצלונה חתמה על חוזה אימוץ עם קרן קטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully