וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: סוכמה העברתו של חאבייר פסטורה לקבוצה

הארגנטינאי עוזב את פאלרמו תמורת 43 מיליון יורו ויחתום בקבוצת המיליונים הצרפתית. קומבוארה: "יהיו לי בעיות מצוינות"

לאט לאט כמות הספקולציות בשוק הכדורגל העולמי יורדת ככל שמתקרבים לתחילת העונות האירופיות. אחת מרכזית שליוותה אותנו היא עתידו של קשר פאלרמו חאבייר פסטורה שישחק בעונה הקרובה בפריס סן ז'רמן. נשיאה של פאלרמו מאוריציו זאמפריני הודיע היום (שבת) שפסטורה נמכר לקבוצה הצרפתית תמורת לא פחות מ-43 מיליון יורו.

הכוכב הארגנטינאי שגדל בטאז'רס ועבר ממנה להוראקן חוזר הקיץ באיטליה, ספרד ואנגליה, אבל מתברר שבקבוצה הפריסאית, שנשלטת כעת על ידי חברת השקעות קטארית, הייתה הרצינית ביותר. "סגרנו את העסקה הלילה סמוך לחצות", אמר זאמפריני. "למעשה סכום ההעברה של פסטורה לפריס סן ז'רמן הגיע ל-43 מיליון יורו".

פסטורה מצטרף לחמישה שחקנים שחתמו תוך שלושה ימים. מדובר בז'רמי מנז, בלייס מטוידי ומילאן בישבאץ, כאשר ביום חמישי הצטרפו לרשימה המכובדת הזו גם השוער האיטלקי סלבטורה סיריגו (פאלרמו) והקשר ממאלי מוחמד סיסוקו (יובנטוס).

בינתיים מאמן הקבוצה אנטואן קומבוארה התייחס לציפיות הרבות מהסגל שהוא בונה בעזרת לאונרדו, המשמש מנהל מקצועי, ואמר על כך: "הולכות להיות לי בעיות מצוינות. כולנו יודעים שיש לנו הרבה מזל להיות בפריס סן ז'רמן כיום בכך שיש לנו את הכסף לצרף את השחקנים שאנחנו רוצים. מכיוון שסיימנו במקום הרביעי בשנה שעברה, עכשיו אנחנו רוצים להשיג מקום גבוה יותר. כשאתה בפריס, תמיד יש לך לחץ. כמובן שההשקעות הכספיות הללו מחייבות אותך ביותר אחריות, אבל מעל הכל אנחנו הופכים כעת לפייבוריטים ואנחנו חייבים להיות בטופ של הליגה".

האם ערן זהבי ייכנס לנעליו הגדולות של פסטורה?

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully