וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "יודע שמצפים ממני אחרי עזיבת פאסטורה"

קשר פאלרמו לא חושש ממעמדו החדש ("לא חש יותר לחץ"), מבין להיכן הגיע ("כולם מדברים על כדורגל") ומתרגל לחבריו

ערן זהבי מחכה כבר לפתיחתה של הליגה האיטלקית, שתפתח לפקראת סוף חודש אוגוסט. בינתיים הקשר הישראלי מתרגל למעמדו החדש בקבוצה, בעיקר לאחר עזיבתו של הכוכב הגדול של הוורודים חאבייר פאסטורה.

זהבי מודע לכך שאחרי עזיבתו של פאסטורה, והעובדה שהנשיא מאוריציו זאמפריני מטיל הרבה אחריות על כתפיו ורגליו של הישראלי. "אני לא מרגיש יותר לחץ לאור זאת שפאסטורה עוזב, אבל אני יודע שאנשים כעת מצפים ממני, זה גורם לי להרגיש עוד יותר חשוב. בכל זאת מעדיף שלא ישוו אותי אליו, אני ערן זהבי ואני רוצה להוכיח מה אני שווה על המגרש".

זהבי עדיין מתרגל למקום ולאנשיו וכן לשפה האיטלקית. "איטליה זה לא מקום שקל כל כך להבין אותו. הכדורגל פה שונה, הרבה טקטיקה והרבה לחץ. גם השפה מסובכת", אמר הישראלי.

"עבור אנשים כאן כדורגל זה דת. בישראל יש אמנם המון תשוקה לכדורגל, אבל אחרי 90 דקות הכל נגמר. אחרי המשחק שלנו נגד ת'ון הבנתי שגם אחרי שהמשחק נגמר כל הזמן מדברים על כדורגל", אמר זהבי. "בכל מקום שאני הולך יש מישהו שמדבר על פאלרמו".

זהבי מתרגל כבר את שיתוף הפעולה עם שאר כוכבי הקבוצה: "עם יוסיפ איליצ'יץ' קל לשחק, הוא מבין כמה מהלכים קדימה ויש לו טכניקה טובה. אני מאמין שההבנה בינינו עוד תשתפר. התרומה של פאבריציו מיקולי לקבוצה תמיד חשובה".

גם האיטלקים מאוהבים בערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully