וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמפאריני: "התנועה של ערן זהבי מזכירה לי את פאסטורה"

נשיא פאלרמו החמיא לקשר, שחתם ל-5 שנים: "ההעברה שלו דומה לזו של איליצ'יץ'. לא מדובר בהימור אלא בתגלית"

פאלרמו האיטלקית הודיעה היום (שלישי) רשמית על החתמתו של ערן זהבי בחוזה לחמש שנים. כזכור, העסקה נסגרה כבר בחודש מאי והקשר בן ה-23 כבר יצא לסיציליה לא לפני שתקף את התנהלות הפועל תל אביב. ההודעה של הרוסאנרי מהווה בסך הכל את החותמת הרשמית לעסקה.

מוקדם יותר, שב נשיא המועדון מאוריציו זמפאריני והחמיא לרכש הישראלי שלו בראיון ל"קוריירה דלו ספורט": "התנועה של זהבי מזכירה לי את חאבייר פאסטורה", השווה זמפאריני את הישראלי עם האס הארגנטינאי עליו דורשת פאלרמו 50 מיליון יורו. "פאסטורה הוא אלוף וזהבי לא יכול להחליף אותו, אבל אנחנו בונים עליו.

"ההעברה של זהבי מזכירה לי את המהלך שעשינו עם יוסיפ איליצ'יץ'", המשיך זמפאריני בהתייחסו לקשר הסלובני שהגיע ממאריבור כשחקן אלמוני והפך לאחת מתגליות העונה. הנשיא אף חזר על דבריו לפיהם הישראלי טוב מאנטוניו קסאנו. "אני לא קורא לזה הימור, אלא תגלית. זהבי הוא שחקן עם יכולות מצוינות ולדעתי הוא אפילו טוב יותר מקסאנו. יש לו כישרון, הוא יכול לממש את הפוטנציאל וזקוק לזמן להתאקלם בסריה A".

פאלרמו סיימה את העונה שעברה במקום השמיני, אך תשחק במוקדמות הליגה האירופית לאחר שהפסידה לאינטר בגמר הגביע האיטלקי. סטפנו פיולי החליף את דליו רוסי בעמדת המאמן וזהבי הוא הרכש הראשון עליו מודיעה הקבוצה באופן רשמי, כאשר צפויים להצטרף אליו עוד מספר צעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully