וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאמפריני: "ערן זהבי טוב כמו קסאנו"

נשיא פאלרמו נשאל אם חלוץ מילאן יצטרף בפגרה, סיפק את התשובה שבכותרת, ועוד הוסיף: "זהבי כבר לומד איטלקית"

במהלך השבועות האחרונים כלי התקשורת באיטליה מדווחים על כך שערן זהבי אמור לעזוב בקיץ את הפועל תל אביב ולעבור לפאלרמו, כשבינתיים נראה שבקבוצה הסיציליאנית מחכים לקשר הישראלי בקוצר רוח. מפעם לפעם מתראיין הנשיא המפורסם של המועדון האיטלקי מאוריציו זאמפריני ומתייחס לצירופו של זהבי, כשהיום (שבת) הוא נתן לקשר מחמאה מאוד מפתיעה.

זאמפריני התראיין בתחנת טלוויזיה איטלקית והתייחס לפעילותה של פאלרמו בשוק ההעברות הקרוב. כשהוא נשאל אם יש אפשרות שאנטוניו קסאנו, חלוצה המוכשר של מילאן, יצטרף, הוא השיב: "אם אנחנו חולמים על קסאנו? אני חושב שהשחקן שהבאתי מישראל (זהבי) הוא כמו קסאנו. אמרתי לו ללמוד כבר איטלקית והוא נרשם ללימודים. אני מאמין שעד שהוא יגיע אלינו הוא כבר יידע את השפה".

לאחרונה זאמפריני התראיין בסוגיית צירופו של זהבי והבהיר כי העסקה נמצאת על סף סיכום. זאמפריני אמר לאחרונה ל"טוטופאלרמו": "השחקן כבר חתם על חוזה. אנחנו ממתינים לאישור מהפועל תל אביב, אישור שצפוי להגיע ביומיים הקרובים". זהבי עצמו התייחס בשבוע שעבר לאחר הדרבי התל אביבי לשאלה האם הכל חתום וגמור עם פלארמו האיטלקית, וענה ש"לפי מה שאני יודע, אז כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully