וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "אני מקווה שהגישה הזו תנחה אותנו העונה"

קשר מכבי ת"א התעודד מהאגרסיביות והמלחמה של קבוצתו בדרבי. הצהובים זעמו על קשטן: "ישראלביץ' לא עושה הצגות"

אצטדיון כמעט מלא, אווירה חמה, ארבעה שערים, שוער מורחק מהצד האדום, מאמן מורחק מהצד הצהוב וכל זה בסך הכל בגביע הטוטו. זה מה שקיבלנו אתמול (ראשון) בדרבי התל אביבי הראשון של העונה, שהסתיים ב-2:2. במכבי תל אביב ציינו את משחקם הטוב של הצעירים שקיבלו צ'אנס בהרכב והחמיאו במיוחד לדור מיכה שבישל שער וגילה ניידות והמון בטחון לאורך כל המשחק. גם רפי דהן, אורי כהן, גיז'רמו ישראלביץ' ובמיוחד רוברטו קולאוטי, שנמצא בכושר יוצא מהכלל, זכו לשבחים ומחמאות.

ניבאלדו, שהוחלף בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, אינו סובל מפציעה חמורה והוא צפוי להתאמן השבוע כרגיל ויעמוד לרשותו של המאמן במשחק הגומלין נגד ז'לייזניצ'אר הבוסנית ביום חמישי בבלומפילד. מסדר הפצועים של הצהובים כולל גם את רפי דהן שסובל מרגל עץ, מזכרת מכניסה פרועה של מחמוד עבאס, ואת אורי כהן שסבל מסחרחורת וכיווצים באיזור שריר התאומים במחצית הראשונה.

המאמן מוטי איוניר, עבורו זה היה משחק דרבי שלישי ברציפות שמסתיים בתיקו, הורחק בדקה ה-61 ויעמוד לדין משמעתי בעקבות דו"ח חמור למדי של השופט איתן שמואלביץ', שציין בדו"ח השופט את ההתפרצויות החוזרות ונשנות של איוניר כלפיו וכלפי הקוון ניסן דווידי והשופט הרביעי זיו אדלר.

בקבוצה התייחסו הבוקר לדבריו של מאמן האדומים דרור קשטן שכינה את גיז'רמו ישראלביץ' 'פרובוקטור' בגלל הצגה לכאורה במהלך שהביא להרחקתו של שוער הפועל אפולה אדל ואמרו: "שחקן שמקבל מרפק לפרצוף, נופל ולא עושה הצגות. האדום שקיבל השוער היה אולי השריקה הטובה היחידה של השופט לאורך כל המשחק. גיז'רמו לא עושה הצגות ולראייה הוא נאלץ לפנות את כר הדשא לאחר שלא חש בטוב אחרי המרפק שספג".

גם מכבי תל אביב תעמוד לעמוד לדין משמעתי לאחר שהשופט ציין בדו"ח זריקת חפצים, כוסות שתיה ושקיות גרעינים שהושלכו מהיציע שאיכלס את אוהדי מכבי לעבר כר הדשא. במועדון חוששים שעונש הרדיוס על תנאי שעומד לחובת הקבוצה יופעל והקבוצה תאלץ לארח ללא קהל את מ.ס. אשדוד במחזור השני בליגת העל.

צפו בתקציר הדרבי התל אביבי הסוער
איוניר התלהב: "נהניתי, היה משחק גדול"
כך נראה הדרבי הראשון העונה בתמונות

אלברמן: "היינו עדיפים אבל חסרי מזל"

"אני חושב שבסך הכל אנחנו יכולים מבחינתנו להיות קצת מאוכזבים מהתוצאה", סיכם גל אלברמן את הדרבי הסוער. "נתנו את כל כולנו ואני חושב שהיינו מעט חסרי מזל, אבל היינו עדיפים ואני מקווה שבפעם הבאה גם נהיה עדיפים וגם נלך הביתה עם שלוש נקודות. היה משחק טוב והגענו להרבה מאוד מצבים, הכדורים שלנו לא נכנסו. מצד שני הפועל כבשו שער ממצב נייח ומעוד הזדמנות בודדת, נצטרך להפיק את הלקחים בהמשך ולקוות שבפעמים הבאות זה לא יקרה".

"ראינו מכבי אגרסיבית ונלחמת וזה מה שרואים מאז שהעונה הזו התחילה", המשיך אלברמן. "נצטרך לבוא ולהוכיח את זה משחק אחרי משחק ואני מקווה שזה מה שינחה אותנו לאורך כל העונה". על העובדה שהשלים לראשונה העונה 90 דקות אמר הקשר: "זו הרגשה טובה. אני אאלץ להילחם על המקום שלי בהרכב ואני מקווה שזה יקרה כמה שיותר".

על הגומלין מול הבוסנים במוקדמות הליגה האירופית אמר אלברמן: "מן הסתם נרצה לבוא ולסיים את העבודה, יש לנו יתרון מבטיח. נצטרך לבוא מוכנים ולא שאננים כדי להמשיך במומנטום טוב. בכדורגל אחרי משחק אחד פחות טוב או תוצאה לא טובה אתה יכול להיכנס לסיטואציה לא נעימה, אנחנו לא רוצים שזה יקרה לנו. התחלנו מומנטום טוב ואני מקווה שנמשיך אותו".

בלם קבוצת הנוער, יגיל ביטון, חתם על חוזה לשנתיים ובעקבות פציעותיהם הארוכות של צמד הבלמים ריף פרץ ואבי סטרול, והוא ישתייך מעתה לסגל הבוגרים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully