וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "הפועל ת"א הבינה שמה שהיה, לא יחזור"

מאמן מכבי ת"א מאמין שעידן חדש נפתח. חשש בקבוצה מרדיוס. האדומים מרוצים, קשטן: "הראינו אופי, ישראלביץ' פרובוקטור"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ומכבי תל אביב נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 2:2 במסגרת המחזור הראשון בבית ג' בגביע הטוטו. עבור דרבי ראשון בשלב כה מוקדם בעונה, קיבלנו יופי של משחק - ארבעה שערים, מצבים רבים והנעת כדור טובה מצידן של שתי הקבוצות. מצד שני, המשחק עצמו התאפיין גם בהרבה עבירות קשות ואגרסיביות מצד שתי הקבוצות שגררו לא מעט צהובים לשחקנים. אם לא די בכך השופט איתן שמואלביץ', שלא שלט היטב במשחק, הרחיק את המאמן מוטי איוניר וכן את שוער הפועל תל אביב אפולה אדל.

השופט הרביעי במשחק זיו אדלר ציין שנזרקו חפצים מכיוון אוהדי שתי הקבוצות, ובמידה שהשופט שמואלביץ' יציין זאת בדו"ח השיפוט הרי שמכבי תל אביב צפויה לעמוד לדין. לחובת הצהובים עומד עונש רדיוס בגביע הטוטו מול הפועל עכו בעוד כשבועיים, ואם יוענשו שוב יספגו הצהובים עונש ללא קהל במשחק ליגה.

מהומה בדרבי: אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב (משמאל) מול רפי דהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כל דרבי הוא מותח". שחקני מכבי והפועל בעוד רגע של מהומה/ברני ארדוב

דרור קשטן: "לא מבין למה אדל הורחק"

בהפועל תל אביב היו שמחים בעיקר מכך שאפילו שמצאו את עצמם בפיגור בן שני שערים ובחסרון של שחקן מן הדקה ה-65 אחרי ההרחקה של אדל עדיין לא הפסידו בדרבי. המאמן דרור קשטן אמר בסיום: "דרבי הוא תמיד משחק מותח. היריבות הספורטיבית היא גדולה ורבת שנים, גם בגביע הטוטו המאבק הוא עיקש. חזרנו מפיגור 2:0, וברגע שצמצמנו ל-2:1 היינו בחזרה למשחק".

קשטן המשיך ואמר: "גם במחצית השניה שלטנו בקצב המשחק עד להרחקה של אדל, שאני לא מבין למה הוא הורחק. אני צריך לראות את הקלטת. יכול להיות שישראלביץ' עשה פרובוקציה, כי הוא פרובוקטור לא קטן. השחקנים שלי הוכיחו אופי. היו שחקנים שסחבו פציעות ולא רציתי לסכן אותם, אבל הקבוצה עמדה טוב על המגרש, ויש סגל לא רע. אני לא רוצה לדבר על שיפוט".

החלוץ החדש של האדומים עומר דמארי אמר: "הוכחנו הרבה אופי, לא הרבה קבוצות היו יכולות לעשות את זה. אני שמח שלא הפסדנו. היתה פה הרבה לחימה, ותצוגה גדולה של הקהל שלנו. היתה פה אווירה מחשמלת ומאוד התרגשתי. אני מקווה שבליגה ננצח. יש הרבה אמוציות על המגרש, משחק חזק ואגרסיבי, אחרי הכל לדרבי חוקים משלו. לא כבשתי, אבל יש עוד כמה דרבים עד סיום העונה ואני מקווה לכבוש בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סלים טועמה מודה: "תמיד קשה בדרבי"

סלים טועמה אמר בסיומו של המשחק: "היה משחק חם עם אווירה טובה, חבל שלא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל לפחות חזרנו בשנייה וזה לא היה קל. צריך לזכור שאנו רק בתחילת הדרך ויש לנו עוד הרבה עבודה. אני בטוח שנגיע לרמה שאנחנו רוצים להגיע. בהתחלה היה נראה שהם רצו יותר, אבל חזרנו לעצמנו עם הגול של פרנסמן ועלינו בטירוף למחצית השנייה, אז היינו יותר טובים עד האדום של אדל. תמיד קשה בדרבי, העיקר שהוכחנו הרבה אופי".

טועמה נשאל האם היכולת בהגנה היא סיבה לדאגה, והשיב: "יש שוער חדש, שחקנים אחרים והתיאום יגיע. בכדורגל קורות גם הרבה טעויות. אנחנו צריכים להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהמשיך הלאה. יש לנו את המאמן כדי לעשות את זה".

ביום שני לילסטרום הנורבגית אמורה להשיב להצעה של הפועל תל אביב על נוסא איגייבור. כזכור, האדומים הציגו שתי אפשרויות: הראשונה מדברת על הצעה של 600 אלף יורו תמורת 80 אחוז מכרטיסו של השחקן. ואילו האפשרות השנייה היא שהפועל תשלם 800 אלף יורו על כל כרטיסו של השחקן.

לפני המשחק התארגנו אוהדי הפועל תל אביב להפגין ובכך ליישר קו עם המחאה החברתית הפושטת בכל רחבי המדינה כנגד יוקר המחייה. המשטרה אמנם מנעה מהאוהדים להכניס אוהלים, אבל בתוך המגרש הניפו האוהדים שלטים בעד המחאה וכנגד מדיניות הממשלה.


ההתאחדות לכדורגל לא רצתה שאוהדי הפועל יפגינו

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

איוניר: "לא תמיד קוצרים את הפירות ביום הראשון"

גם במכבי תל אביב אהבו באופן יחסי את מה שראו למרות שלא ניצחו אחרי שהיו ביתרון בן שני שערים. המאמן מוטי איוניר, אמר: "נהניתי, היה משחק גדול. משחק פתיחת עונה, דרבי כל כך סוער עם קצב, שערים וכל מה שמבקשים במשחק כדורגל. הייתי מעדיף לא להיות מורחק, אבל אין מה לדבר על השיפוט, עדיף לא לבזבז עליו את הזמן. לא תמיד ביום הראשון קוצרים את הפירות, שיחקו היום הרבה שחקנים צעירים שרק לפני חצי שנה לא היו מאמינים שהם ישחקו בדרבי. אנחנו מאמינים בהם ובונים קבוצה טובה.

"הפועל תל אביב הבינה היום שמה שהיה פה בשנים האחרונות לא הולך לחזור, ושמכבי תיתן לה קרב", הוסיף איוניר. "יש שילוב בין הצעירים לוותיקים. חסרנו ארבעה שחקנים והעלינו שוער מהנוער. אנחנו לא מתעסקים אם ננצח בדרבי או לא, אנחנו רוצים שהאוהדים שלנו יהיו גאים בנו. אנחנו רוצים לנצח משחקים. ביום חמישי יש משחק חשוב מאוד בליגה האירופית".

איוניר כזכור הורחק בדקה ה-64 מהקווים אל היציע לאחר שדרש מהשופט איתן שמואלביץ' לשלוף כרטיס צהוב לאחר משחקני הפועל בגין עבירה. שמואלביץ', כאמור, הרחיק את איוניר ליציע, ובזמן שירד סינן איוניר אל השופט: "אתה בושה, בושה וחרפה".


מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ברק יצחקי: "אנחנו עושים הכל בשקט ובצניעות, התוצאות יגיעו"

ברק יצחקי אמר: "זה דרבי. באנו לפה ושלטנו כמעט בכל המשחק, לא רק אחרי ההרחקה. היתה רק קבוצה אחת על המגרש. יש לנו סבלנות, ומה שחשוב לנו זו הדרך. כולם ראו שהיתה פה היום קבוצה, יש עבודה טובה ואנחנו עושים הכל בשקט וצניעות. התוצאות יגיעו, אני בטוח.

"אנחנו נלחמים ורצים, וראו את זה", הוסיף עוד ברק יצחקי. "אני לא אוהב להתייחס לשיפוט, אבל אני לא חושב שהיה צריך להרחיק את מוטי. זה דרבי ומי שרוצה ללכת לקונצרט, שילך לאופרה. כדורגל זה משחק לוהט, וזה יוצר עניין. אני עובד קשה באימונים וחוזר לאט לאט, אני מבטיח לכולם שאני אחזור ליכולת שלי".


גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully