וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי חגג ניצחון בכורה בסטיאווה

שחקניו של המאמן הישראלי הרשימו ב-0:4 על מיובני, במחזור השני בליגה הרומנית. גם בקאלי מאושר: "יש לי רק מילים טובות"

רוני לוי הצליח להרגיע הערב (ראשון) את הלחץ סביב סטיאווה בוקרשט, כששחקניו הרשימו והביסו 0:4 את מיובני הקטנה, שעלתה רק העונה לליגה הרומנית הבכירה. המאמן הישראלי ביצע חמישה שינויים בהרכב הראשון, והמהלך השתלם. ניצחון ראשון העונה לסטיאווה, לה ארבע נקודות בחלוף שני מחזורים, אחרי התיקו המאכזב מול סיביו במשחק הפתיחה.

אחרי 45 דקות של לחץ והחמצות, כולל פנדל בדקה החמישית אותו החמיץ כריסטיאן טנאסה, היה זה הברזילאי לאנדרו טאטו שהעלה את סטיאווה ליתרון בדקת הסיום של המחצית הראשונה עם בעיטה נהדרת בסיבוב. השער הכניס את המארחים למומנטום מצוין, ובדקה ה-63 הרכש מיחאי קוסטאה מצא את הרשת במשחק הבכורה שלו. בדקה ה-77 הגיע השלישי, כשטנאסה כיפר על החמצת הפנדל, והמחליף ראול רוססקו חתם את תוצאת המשחק שלוש דקות לסיום. מחליף אחר של סטיאווה, הילד מיחאי ראדוץ שספג ביקורות רבות בשבוע שעבר, הורחק בדקה ה-89 אחרי ארבע דקות בלבד על המגרש.

"ראיתם את הקבוצה? היום יש לי רק מילים טובות לומר", כך הגיב הבעלים השנוי במחלוקת ג'יג'י בקאלי עוד במחצית המשחק. "כרגע אני יכול להחמיא לשחקנים. מיחאי קוסטאה הוא שחקן העתיד של הנבחרת ואני מאושר שהבאתי אותו".

תומר חמד ממשיך לקבל אשראי במאיורקה

ורמוט ושכטר מוכנים לעונת הבכורה בגרמניה

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully