וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 1:1 דרמטי לסטיאווה בוקרשט ורוני לוי

אחרי השבוע הסוער, קבוצתו של המאמן הישראלי ספגה שער שוויון בדקה ה-88 במחזור הפתיחה. טאטו כבש ראשון (36)

אחרי כמה ימים לא קלים, רוני לוי עומד כנראה בפתחו של שבוע קשה נוסף. סטיאווה בוקרשט והמאמן הישראלי פתחו הערב (שבת) את העונה בליגה הרומנית עם 1:1 בחוץ מול סיביו במחזור הראשון. הנקודה הגיעה בתום שבוע לא קל שעבר על המאמן. כזכור, בעקבות ההפסד 1:0 לאוצלול בסופרקאפ הרומני וסכסוך פנימי בהנהלה, נפוצו ברומניה שמועות לגבי עתידו של לוי.

סטיאווה יצאה לטרנסילבניה לפגוש את העולה החדשה, ששבה לליגה הבכירה אחרי 15 שנה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל בדקה ה-36 כבש חלוץ הרכש הברזילאי לאנדרו טאטו את שער היתרון מבישול של נובאק מרטינוביץ'. במחצית השנייה נהנה לוי מיכולת טובה של השוער שלו, צ'יפריאן טאטרושאנו, שהדף בין היתר בעיטה אדירה של המגן רארש פוריקה בדקה ה-59.

אבל היתרון החזיק רק עד הדקה ה-88. ראדו נגוץ הגיע ראשון לכדור שניתז מהמשקוף, דחק אותו לרשת וקבע 1:1 דרמטי. משחקה הבא של סטיאווה בליגה יתקיים ביום ראשון הבא, כאשר רוני לוי ושחקניו יפגשו במשחק בית ראשון העונה את העולה החדשה מיובני.

הבעלים ג'יג'י בקאלי אמר בסיום: "היו לנו מצבים והיינו צריכים לרדת להפסקה ביתרון 0:3. אי אפשר להשוות את המשחק היום למשחק עם אוצלול. היום שיחקנו עם סיביו ולא עם האלופה". בקאלי האשים את המחליף מיחאי ראדוץ בן ה-21 בשער השוויון שספגה הקבוצה: "רוני לוי טעה כשהכניס אותו ביתרון של 0:1. הכעס שלי הוא רק על ראדוץ. יש לו מראה של שחקן גדול, כמו באנגליה, עם קעקועים על הצוואר כמו בקהאם, אבל הוא היה צריך לעשות 0:2 לפני שספגנו".

התקשורת הרומנית דיווחה כי לוי מיהר לעזוב את מסיבת העיתונאים לאחר ששחרר תגובה קצרה: "אני מאוד מאוכזב, קשה לספוג שער בדקות הסיום. סטיאווה צריכה 3-4 שחקנים כדי להיראות טוב ואני מקווה שהם יגיעו במהרה אם אנחנו רוצים להיות בצמרת". על דבריו של בקאלי אמר לוי: "הבוס יכול להגיד מה שהוא רוצה וזה לא מתפקידי להגיב על דבריו. זכותו להגיד מה שהוא חושב אחרי משחקים".

ג'יג'י בקאלי נותן גיבוי לרוני לוי
לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully