וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה מתקרבת לליגת העל

31.7.2011 / 11:48

במנהלת הליגה אישרו כי לקבוצה שירדה לליגה הארצית יש את תקציב המינימום, וכעת מחכים לבטוחות: "הם ראויים לליגת העל"

האם עירוני נהריה, שירדה בעונה שאפשרה לליגה הארצית, תשחק בעונה הבאה בליגת העל? על פי הודעה שהוציאה היום (ראשון) מנהלת הליגה, בהחלט נראה כי זהו הכיוון. "בסוף השבוע הגיעה למנהלת הליגה הודעה מטעם קבוצת עירוני נהריה, כי יש ביכולתה להעמיד את תקציב המינימום בכדי לשחק בליגת לוטו בשנתיים הקרובות", נכתב.

יו"ר המועדון שאול איזנברג אישר את הדברים לוואלה! ספורט ואמר: "הגשנו למנהלת תקציב שמראה שאנחנו יכולים לשחק בליגת העל". השלב הבא של הקבוצה יהיה השגת בטוחות, כאשר ההערכות הן כי לאחר שעיריית נהריה תמציא אותן תוכל הקבוצה לשחק בליגה העליונה. דירקטוריון מנהלת הליגה צפוי לאשר את ההחלטה המסתמנת בישיבה שתיערך ב-8 לאוגוסט. איזנברג עצמו ימריא מחר בלילה עם נבחרת הנערות של ישראל לאליפות אירופה דרג ב' כיו"ר המשלחת והעביר את הטיפול בהשגת הבטוחות לעורך הדין של הקבוצה, עו"ד דן שווץ.

"מנהלת הליגה רואה בעיר נהריה עיר חשובה מהפריפריה, בעלת מסורת בכדורסל הישראלי ובשל כך ובזכות האולם הנפלא בעיר, הינה ראויה ויותר מכך לשחק בליגת העל", הוסיפו במנהלת. "יחד עם זאת, עד כה לא הומצאו הבטוחות המתאימות כדי שהקבוצה תוכל לשחק בליגת לוטו בשנתיים הקרובות. מנהלת הליגה עוקבת אחרי פעולותיה של קבוצת עירוני נהריה בתקווה שאכן תעמיד את הבטוחות הנדרשות".

כזכור, מוקדם יותר הקיץ הודיעה הפועל תל אביב כי החליטה להישאר בליגה הלאומית ולא לעלות לליגת העל. במקביל, עירוני אשקלון, שירדה לליגה הלאומית, נשארה בסופו של דבר בליגה העליונה.

מנהלת הליגה הודיעה: קבוצות יוכלו לקנות את מקומן בליגת העל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully