וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החליטה לא לעלות לליגת העל

26.6.2011 / 21:54

עם רוב של 93 אחוז בהצבעת חברי העמותה, החליטה קבוצת האוהדים לדחות את הצעת המנהלת ולבלות עוד עונה בלאומית

כעת זה רשמי: הפועל תל אביב החליטה שלא לעלות לליגת העל, ותשחק גם בעונת 2011/12 בליגה הלאומית. למעלה מאלף חברי עמותה מילאו ביממה האחרונה את טפסי ההצבעה, ולאחר שועדת ביקורת ספרה את הקולות התקבלו התוצאות הבאות: מתוך 1004 חברים שלקחו חלק בהצבעה, לא פחות מ-935 הצביעו נגד עליה לליגת העל (93 אחוז).

כזכור, בעונה החולפת הגיעו האדומים עד גמר פלייאוף הליגה הלאומית, אך הפסידו את הכרטיס לליגת העל למ.כ. הבקעה. עם זאת, מספר שבועות לאחר מכן החליטה מנהלת הליגה לטרוף את הקלפים, ולאפשר לקבוצות לעלות לליגת העל בהינתן מספר קריטריונים שונים, ובכך נפתחה שוב השאלה שהטרידה את אנשי ואוהדי הפועל תל אביב זמן רב: האם להיענות להצעת המנהלת, שבהחלט רוצה את האדומים בליגה העליונה, או שמא לשמור על העקרונות של העמותה, להישאר בליגת המשנה ולחגוג עליה לליגת העל על הפרקט עצמו.

בהודעה שמסר המנהל המקצועי של המועדון אורי שלף לפני כשבועיים המליץ שלף להישאר בליגה הלאומית: "הוועד המנהל ממליץ לחברי העמותה להצביע בעד ההצעה שהקבוצה תמשיך לשחק בליגה הלאומית בעונת 2011/12 מתוך כוונה לזכות במקום הראשון ולעלות ממנו. כלומר, העמותה לא תנצל את האפשרות העומדת היום בפני כל קבוצה בישראל לפנות למנהלת ליגת העל בבקשה לשחק בליגה זו בשנה הבאה. מצב זה נוגד לחלוטין את תפיסת העולם של העמותה ושל חבריה הרואים בהישגיות הספורטיבית כערך מרכזי בחיי כל קבוצה, והמבקשים להגביר את התחרותיות בכדורסל בישראל, ולהביא לכך שלא רק ההון יקבע את התוצאות על הפרקט". הערב הראו חברי העמותה כי השקפותיהם דומות לאלה של הנהלת המועדון.

ארז אדלשטיין נחוש להשיב את האדומים למרכז הבמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully