וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: עירוני אשקלון תשחק בליגת העל

7.7.2011 / 15:04

בישיבה משותפת של ראש העיר והבעלים הוחלט שהקבוצה תמשיך לשחק בליגה הראשונה. עדי אזולאי המועמד המוביל לאמן

בעלי עירוני אשקלון, יוסי דהאן הודיע היום (חמישי) כי הקבוצה תשחק בסופו של דבר בעונה הבאה בליגת העל. כך סוכם היום (חמישי) בישיבה משותפת בין דהאן, ראש העיר בני וקנין, הממונה על הספורט איתן קסנטיני, מנכ"ל העירייה אברהם בן דוד, הגזבר פיני בוסקילה ומנהל מחלקת הספורט שמעון בן דוד. בישיבה הוחלט כי העירייה תעלה את התקציב ובכך תסייע לעירוני אשקלון להישאר בליגת העל. הסיכום הוא לשלוש שנים.

לידיעה הראשונית על פניית הפרסה של עירוני אשקלון

הפגישה זומנה לאחר לחצים כבדים שהופעלו על דהאן במהלך הימים הקרובים בעקבות הודעתו ביום ראשון השבוע על הורדת הקבוצה לליגה הלאומית. "מבחינתי, אני רוצה לשתף כל גורם מקומי עירוני בניהול הקבוצה, כמו את שילוב הקהל האשקלוני והאוהדים למען הצלחת המועדון", אמר דהאן בתום הפגישה.

ראש עיריית אשקלון, בני וקנין הוסיף: "קבוצת הכדורסל חשובה לנו מאוד ועשינו חשיבה מחודשת ויסודית. לאחר סדרת פגישות עם דהאן וצוותו הוחלט להשאיר את הקבוצה בליגת העל, להגדיל תקציב ולהירתם בכל הכוח למען הצלחתה. כל נושא חיזוק מערך הנוער יישאר על פי מה שנקבע בינינו ובין בעלי הקבוצה".

באשקלון יעסקו בימים הקרובים בגיבוש הקבוצה לליגת העל, כשהמינויים הראשונים שיצאו לפועל הם בתפקיד המנכ"ל, שם צפוי להיות ממונה מאמן הכדורסל אורי שקד לתפקיד, ועדי אזולאי לתפקיד מאמן הקבוצה (המועמד המוביל). אזולאי אימן את אשקלון בעבר בשתי קדנציות שונות. גם שמו של אריק אלפסי עלה בהקשר של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully