וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון צפויה לשחק בליגת העל

5.7.2011 / 23:26

לחץ שהופעל על הבעלים יוסי דהאן, שייקח חלק משמעותי יותר, ישאיר את הקבוצה בליגה. רמת גן או נהריה אמורות להצטרף

עירוני אשקלון צפויה להכריז בימים הקרובים, בשיתוף מנהלת ליגת העל, על הישארותה בליגה הבכירה לקראת עונת 2011/12. כזכור, שלשום (ראשון) הודיע הבעלים יוסי דהאן כי הקבוצה תשחק בליגה הלאומית בין השאר מסיבות כלכליות, אך מאז הופעל על דהאן לחץ כבד מצד אוהדי הקבוצה, היו"ר אבי נמרודי שהתפטר מתפקידו בעקבות ההחלטה לרדת ללאומית, וחברי מנהלת הליגה, שלא הבינו את החלטתו של דהאן לרדת ללאומית, מבלי שהתקצוב העירוני שקיבל מעיריית אשקלון נפגע.

על פי ההחלטה המסתמנת, דהאן ששימש עד כה כבעלים בלבד ואף לא היה חבר בדירקטוריון מנהלת הליגה, תפקיד בו מכהנת חברתו לחיים נירית וייסנביק, צפוי לתפוס תפקיד פעיל יותר בניהול ענייניה של הקבוצה, בעקבות עזיבתו של היו"ר נמרודי. בנוסף דהאן צפוי למנות את אורי שקד לתפקיד מנכ"ל הקבוצה במקומו של המנכ"ל המכהן ציון וטורי. דהאן צפוי לבחור מאמן לקבוצה מבין המועמדים המובילים אריק אלפסי ועדי אזולאי.

"מאז ההחלטה יש על יוסי דהאן לחץ כבד, שמראה עד כמה עירוני אשקלון חשובה לליגת העל", אמר הערב בכיר במנהלת הליגה. "בליגת העל אי אפשר לוותר על קבוצה כמו אשקלון, והראו לדהאן שהם מוכנים לעשות הרבה בשביל לא לאבד את הקבוצה". דהאן מנהל בימים אלה שיחות אחרונות עם ראש העיר בני וקנין על מנת לוודא כי יקבל את התקציב אותו הבטיח וקנין בתחילת השבוע.

עם הישארותה של אשקלון בליגת העל, תמנה הליגה 11 קבוצות, ובמנהלת הליגה לא מעוניינים להגיע למצב של מספר קבוצות אי זוגי ויפעלו כדי להגדיל את הליגה ל-12 קבוצות. שתי המועמדות הבולטות למלא את המקום הן עירוני רמת גן, שבימים האחרונים גייסה לטובתה משקיעים מצרפת שאמורים לעזור לקבוצה להעפיל לליגת העל, ועירוני נהריה של שאול אייזברג, שכבר קיבלה אישור מעיריית נהריה על תקצוב עירוני בסך 2.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully