וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניגה: "אף אחד כבר לא מאמין לספ בלאטר"

יו"ר ארגון הקבוצות קרל היינץ רומניגה יצא נגד נגד השחיתות של פיפ"א: "אכפת להם רק מכסף. המושחתים מכריעים את המשחק"

יו"ר ארגון הקבוצות האירופאיות, קרל היינץ רומניגה, קרא לקבוצות להתקומם ולצאת נגד השחיתות של פיפ"א. רומניגה, חבר הנהלת באיירן מינכן, יוצא בביקורת נוקבת נגד ההתאחדות הבינלאומית, ואחרי שהצהיר כי "הקבוצות לא מרוצות מההתנהלות של פיפ"א", עכשיו הוא כבר דורש שינוי מהארגון שעובר "תהליך יומי של שחיתויות".

לטענת רומניגה, "אף אחד כבר לא מאמין לספ בלאטר, כשהוא אומר שהוא מתכנן לעשות שינויים. אני לא אופטימי, בגלל שהם מאמינים שהמערכת מתפקדת בצורה נכונה. זאת מכונת כסף, מונדיאל אחרי מונדיאל, ומבחינתם הכסף הרבה יותר חשוב מאשר ממשל תקין.

"חבל שהמשחק מוכרע על ידי אנשים מושחתים. אני לא היחיד שלא מוכן להשלים עם המערכת הזאת. אני דורש שקיפות, איזון ודמוקרטיה בגופים כמו פיפ"א ואופ"א".

הקבוצות גם זועמות על היחס כלפי השחקנים שלהן ועל העומס על הכוכבים, שמטורטרים לעתים תכופות למשחקים בינלאומיים של הנבחרות, ולפעמים נפצעים בעוד הקבוצות עצמן לא מקבלות פיצוי. "כל קבוצה מפסידה על זה מיליונים. כל פגרה מנוצלת למשחקי נבחרות ומשחקי ידידות. כשאני זכיתי עם גרמניה באליפות אירופה ב-1980, היו שמונה משחקים עד הגמר. ב-2016 זה כבר יהיה פי שלושה. פעם בגביע העולמי היו 16 קבוצות, היום יש 32. הקבוצות הן אלה שמשלמות לשחקנים, אבל הן לא חלק מקבלת ההחלטות".

סיפורו של ג'ק וורנר, האיש והשחיתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully