וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אליפות זה ריאלי, כולם מתחילים מאפס"

הדס גרינברג

27.7.2011 / 10:35

ליאוניד קרופניק מרוצה מההכנות של מכבי נתניה לעונה הבאה: "נקווה לעשות עוד צעד קדימה". דאגה בקבוצה מקפוראלה

מכבי נתניה שבה הבוקר (רביעי) ממחנה האימונים בהונגריה, ובקבוצה הביעו שביעות רצון מתוצאות המחנה גם בפן המקצועי וגם בפן החברתי.

בקבוצה עדיין טוענים שיש לעבוד על התיאום ההגנתי, כפי שציינו המאמן ראובן עטר והמגן הימני אוראל דגני. בלם הקבוצה לאוניד קרופניק התייחס הבוקר להכנות, ואמר: "היה לנו מחנה טוב, עם מזג אוויר מצוין. לא התגעגעתי לחום של ישראל. התחברנו טוב ושיחקנו טוב, אבל אנחנו עדיין צריכים להשתפר בקצת מהכל. אין ספק שהמחנה תרם מאוד לחיבור שלנו".

על משחקי האימון, שנגמרו בשני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, הוסיף הבלם: "היו לנו יריבות טובות, ובמשחקים שסיימנו בתיקו הן בעיקר הסתגרו בהגנה. היו לנו הזדמנויות ואנחנו מגיעים להרבה מצבים, אבל ההסתגרות שלהם הקשתה עלינו".

לאחר ההצלחה המרשימה מהעונה שעברה קרופניק יודע שהעונה יש ציפיות גבוהות יותר ממכבי נתניה. "הציפיות הן שהשנה נעשה עוד צעד אחד קדימה", סבור קרופניק, "ממה אהיה הכי מרוצה? אליפות זה ריאלי, כי כולן מתחילות מאותו המקום".

המגן השמאלי הסרבי איגור זורזינוב נחת עם הקבוצה בארץ, ויערוך בשבת הופעת בכורה במשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה. יש לציין כי שחקני הקבוצה ששמעו על מצבה של פתח תקוה, וסקרנים לדעת האם בכלל יתקיים המשחק, מאחר שקיימת אפשרות שהקבוצה לא תעבור בבקרת התקציבים ותרד לליגה הלאומית.

מעבר לזרזינוב, בקבוצה שוקלים לצרף שחקן הגנה נוסף, וזאת לאור העובדה כי מריאנו קפוראלה לא נטל חלק משמעותי במחנה האימונים לאחר שהתלונן על כאבים ברגלו. יש לציין כי בקבוצה לא אוהבים את התנהגותו של הבלם לאחרונה, זאת בנוסף ובהמשך ישיר לסיים העונה החולפת, שבה אף הציג יכולת חלשה.

עוד במכבי נתניה: התקדמות בבניית האצטדיון העירוני החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully