וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: זורזינוב צפוי לחתום אחרי גביע הטוטו

הדס גרינברג

26.7.2011 / 11:13

לאחר שהרשים מבחינה חברתית ומקצועית, צפוי המגן הסרבי להצטרף. הקבוצה תערוך משחק אימון אחרון ותשוב לארץ ברביעי

המגן הסרבי איגור זורזינוב, שנבחן במחנה האימונים של מכבי נתניה בשבוע החולף, צפוי לחתום בקבוצה. זורזינוב ישוב מחר (רביעי) עם הקבוצה לארץ ממחנה האימונים והוא צפוי לקחת חלק במשחקה במסגרת המשחק הראשון של גביע הטוטו שמצפה לה נגד הפועל פתח תקוה ביום שבת, משחק שיהיה למעשה מבחנו האחרון לעיניו של ראובן עטר.

יש לציין שעד כה שותף זורזינוב בשני משחקים מלאים והותיר רושם חיובי על הצוות המקצועי, כאשר בקבוצה העידו גם על אישיותו הנעימה וההתנהלות המקצועית שלו. עם הצטרפותו הצפויה של זורזינוב יתמלא חלל נוסף בעמדת המגן השמאלי לאחר עזיבתו של טל מעבי למכבי פתח תקוה. מעבר לכך, במועדון עדיין מחפשים אחר קשר נוסף.

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה במחנה האימון שלה כאשר עד כה מוביל ניר נחום את טבלת מלך כובשי השערים עם שני כיבושים במחנה. אחמד סבע, מוחמד כליבאת, אוראל דגני וחן עזרא עם שער אחד כל אחד. עזרא מציג יכולת מצוינת במחנה עד כה כשמלבד השער הוסיף גם שלושה בישולים. לקבוצה מצפה משחק אימון נוסף ואחרון לפני חזרתה לארץ ביום רביעי.

מכירת המנויים של הקבוצה שנעשית על ידי קבוצה של אוהדים נמשכת, ובמועדון מצפים שהיא תואץ לאחר משחק גביע הטוטו בשבת. כזכור, כל ההכנסות ממכירת המנויים יועברו ישירות לקופת המועדון.

לפחות בסוף השנה הבאה לנתניה יהיה, כנראה, אצטדיון חדש
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully