וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: התקדמות בבניית האצטדיון העירוני החדש

יום היסטורי: לאחר שש שנות בנייה רצופות בעיכובים רבים, הורכבו קשתות הברזל שמשמשות להחזיק את גגות שני היציעים

רגע מרגש במיוחד התרחש היום (ראשון) בנתניה, שם התקדמה בניית האצטדיון העירוני צעד משמעותי נוסף, כאשר הקשתות שאמורות להחזיק את גג האצטדיון הורכבו היום על השלד של המבנה.

האצטדיון בנתניה יהיה מורכב משני יציעים שכל אחד מהם יוכל לאכלס בין 6,500 ל-7,000 צופים. שני היציעים יהיו מקורים, והשימוש בקשתות מגיע על מנת שלא יהיו עמודים ביציע (כמו אלו שקיימים למשל ביציעים 13 ו-2 בבלומפילד), כך שהצפייה תהיה ללא הפרעה. משקלה של כל קשת כזו הוא כ-300 טון, ותוך כחודש כבר אפשר יהיה לראות את הבניין של הגג עצמו. במהלך עונת המשחקים שבה יושק האצטדיון, צפויות להמשיך העבודות ולבנות יציע נוסף מאחורי אחד השערים שיכיל כ-2,000 מקומות ישיבה נוספים.

האצטדיון החדש, שיחליף את הקופסה המיתולוגי כשיושלם, התחיל להיבנות אי שם בשנת 2005 ומועד ההשלמה המקורי שלו היה אמור להיות כבר לפני שלוש שנים, בחודש אוגוסט 2008. לרוע המזל, בעיות שונות עיכבו את בנייתו: הקבלן המקורי שהיה אחראי על הבנייה, חברת רמט, נקלעה לבעיות נזילות ולא יכלה להשלים את העבודות. ב-2 באוגוסט בשנה שעברה, קבעה ועדת המכרזים העירונית בעיר, שחברת א. דורי תהיה זו שתמשיך את העבודות על האצטדיון, שלפי התוכניות יימסר לעירייה לפני עונת המשחקים 2012/13.

בניית גג האצטדיון בנתניה, יולי 2011. שלומי גבאי
האם יהיה מוכן לקראת עונת המשחקים הבאה? האיצטדיון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully