וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני: "אנחנו צריכים לעבוד על התיאום בהגנה"

הדס גרינברג

22.7.2011 / 12:52

במכבי נתניה מרוצים מהניצחונות במחנה האימונים, הקפטן לא נסחף במיוחד. המגן הסרבי זורזינוב ממשיך להיבחן בקבוצה

מצב רוח מצוין בהונגריה. הניצחון אתמול (חמישי) של מכבי נתניה על שזולנוק מהליגה ההונגרית השנייה (0:3) העלה את המוראל של השחקנים במחנה האימונים. היום מצפה לשחקנים צמד אימונים, ומחר הם יערכו משחק אימון נוסף מול קבוצה מליגת המשנה בהונגריה.

הקפטן אוראל דגני, שכבש אתמול שער יפה במשחק האימון, התייחס למחנה: "יש לנו מחנה מצוין, עם אווירה טובה מאוד בין השחקנים. אנחנו נמצאים במתקן אימונים שאנחנו כבר מכירים מהשנה שעברה. הוא מאוד מרוחק מהעיר ומבודד, אנחנו נשארים רוב הזמן במלון, וזה מאוד תורם לגיבוש, בפרט לשחקנים החדשים שהצטרפו אלינו הקיץ וכבר נכנסו לחבורה".

על ההתרשמות שלו עד עתה מהקבוצה אמר דגני: "בסך הכל עשינו משחק או שניים ביחד, וקשה לראות מה השתפר או מה צריך לשפר, אבל כל הזמן נצטרך לזכור שגם במהלך העונה נצטרך להשתפר ולעבוד קשה".

על כך שראובן עטר אמר לפני היציאה למחנה כי הקבוצה חייבת להשתפר בחלק ההגנתי, הוסיף דגני, שמשמש כקפטן ומגן ימני: "כן, נצטרך להשתפר בהגנה. בעונה שעברה ההתקפה הייתה טובה, אבל ספגנו יותר מדי גולים. טל מעבי וקרלוס אריאס עזבו, ונהיה חייבים לעבוד על התיאום בינינו. אבל לא רק החוליה הגנתית - כל הקבוצה תהיה חייבת לעבוד על התיאום בחלק האחורי".

המגן הסרבי איגור זורזינוב ממשיך להיבחן, והוא יקבל הזדמנות גם במשחקי האימון הבאים. לאחריהם יקבל המאמן ראובן עטר החלטה אם להחתים את המגן.

מי שממשיך לכבוש הוא ניר נחום, שהבקיע כבר בשני משחקי האימון בהונגריה, כמו גם במשחק האימון שנערך בארץ מול קבוצת הנוער. סרגיי טרטיאק ומאור עשור הפצועים לא לקחו חלק במשחק אתמול.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully