וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: גיל יעקב נכנס לשנת הסגר

אחרי שנה מוצלחת וזכייה בדאבל עם מכבי ראשון לציון, כרטיסו של השחקן חזר להפועל ראשון לציון והוא החליט לבקש הסגר

גיל יעקב, המרכז שזכה בעונה החולפת עם מכבי ראשון לציון באליפות ובגביע המדינה, וכרטיס השחקן שלו חזר הקיץ להפועל ראשון לציון, הפתיע הבוקר (שני) כשהגיע למשרדי איגוד הכדוריד, והפקיד טופס הסגר. יעקב הוא השחקן השני מהליגה הבכירה שמגיש בקשה להסגר, לאחר שבסוף השבוע עשה זאת גם מור קמחי, מהכישרונות העולים במכבי קרית מוצקין.

יעקב הוא מהשחקנים המובילים בענף ולשעבר בנבחרת. המרכז היה מהבולטים בגמר גביע המדינה עם שמונה שערים, כשניצח עם מכבי בדרבי את הפועל, בה גדל ושיחק לפני כן. יעקב הולך למעשה בדרך דומה לזו שעשה תום מטלון, שנכנס להסגר ועזב אחרי שנה את מכבי ראשון לציון לטובת אס"א תל אביב. לפיכך, בעונה הקרובה יעקב לא יוכל לשחק, עד שיזכה לקבל את כרטיס השחקן לידיו.

מחר תתקיים הגרלת הקבוצות הישראליות בגביעי אירופה. בגברים, מכבי ת"א ובני הרצליה המשתתפות בגביע הצ'אלנג' ישחקו בסיבוב השלישי בשיטת בית וחוץ. בנשים, יוגרלו בנות הרצליה ומכבי ארזים רמת גן לסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי, שאגב אחד המשחקים מתוכנן לסוף השבוע של יום כיפור. בעקבות פניית איגוד הכדוריד בישראלי, באיגוד האירופי הבטיחו לתאם מועד חדש לאחר ההגרלה. האפשרויות מבחינת השתיים הן דודלאנז' מלוקסמבורג, פרישטינה מקוסובו, קרנטן מאוסטריה, ביסרי ממונטנגרו, מינסק מבלארוס וארדיפו הקפריסאית.

חן פומרנץ חתם במכבי ראשון לציון

יוני רוזנטל עבר להפועל ראשון לציון

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully