וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן פומרנץ: "בטוח שנהפוך להצלחה מסחררת"

המרכז, שחתם במכבי ראשון לציון לשני משחקי מוקדמות ליגת האלופות, הוצג. גלעד מאור: "חיזוק משמעותי ברמה האירופית"

כנראה שעל זה לא חלמו אוהדי מכבי ראשון לציון אפילו בחלומות הכי ורודים שלהם. הקבוצה הציגה היום (ראשון) את שחקן הרכש החדש, חן פומרנץ, שחתם בראשון לציון לשני משחקי מוקדמות ליגת האלופות מול מטלורג המקדונית. צמד המפגשים ייערכו ב-3 ו-4 בספטמבר בבית מכבי בראשון לציון, כשהמנצחת תעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות. פומרנץ, כוכב נבחרת ישראל, משחק בהאם הגרמנית בשנתיים האחרונות וחוזר לארץ לאחר חמש שנים באירופה.

מאמן ראשון לציון גלעד מאור נשמע מאושר מההחתמה המשמעותית: "אנחנו רוצים לפנטז על העפלה לשלב הבתים וחן פומרנץ יעזור לנו בכך. אני מכיר אותו מאז שהיה בן 17 והיה לי ברור לאן הוא יגיע. רק שחקן עם אופי חזק כל כך, שעבר פציעה קשה, יכול להגיע לאולסטאר הגרמני. צריך לזכור שגם עם ההחתמה של חן ואפילו אם נצרף עוד זר, עומדות נגדנו קבוצות חזקות מאוד. פומרנץ הוא האיש הכי מתאים בשבילנו בליגת האלופות, הוא שחקן חיזוק משמעותי ברמה אירופית".

פומרנץ עצמו אמר: "הגעתי לפני חודש לצומת בקריירה. יש לי שתי הצעות מקבוצות בגרמניה, אך החלטתי לדחות את שתיהן, מפני שאני מכוון גבוה יותר בקריירה שלי מבחינה מקצועית. אני עוקב אחרי הכדוריד הישראלי ולא התנתקתי מעולם. העובדה שמכבי ראשון לציון מתמודדת בליגת האלופות זה משהו שמעניין ומפתה אותי. נוצר קשר ביני לבין המועדון והחלטתי שאם אני לוקח פסק זמן מהכדוריד בגרמניה כדי לכוון למשהו יותר גבוה, אז מוכן לעשות משהו עבור הכדוריד הישראלי ומכבי ראשון לציון. זו החלטה לא קלה, אבל אני בטוח שנהפוך להצלחה מסחררת. זה אתגר מעניין ומשמעותי בקריירה שלי".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully