וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: יוני רוזנטל עבר להפועל ראשון לציון

שחקן הנבחרת, ממצטייני הליגה בעונה שעברה, מגיע בהשאלה לעונה ממכבי ראשון לציון. סער פרנקל: "מודים למכבי שהסכימו"

יוני רוזנטל, 22, שחקן הפינה של נבחרת ישראל ובני הרצליה, חתם הערב (שני) רשמית בהפועל ראשון לציון. רוזנטל, שנבחר לשביעיית העונה של הליגה ושותף במשחקים האחרונים של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, הושאל מהיריבה העירונית מכבי ראשון לציון. יוני הוא אחיו הצעיר של אריאל, המרכז של מכבי ראשון לציון, ומהכישרונות הבולטים בענף הכדוריד. הוא ישתף פעולה עונה שלישית ברציפות עם המאמן סער פרנקל, שהדריך אותו בהרצליה וימשיך כעת בהפועל ראשון לציון.

"אני שמח בשבילו ובשבילנו", אמר היום פרנקל. "הוא עשה שתי עונות מצוינות בהרצליה ומגיע לו להתקדם, מה גם שבהרצליה הוא כבר נגע בצמרת. אנחנו מודים למכבי שהסכימו להשאיל לנו אותו, וששחקן שגדל אצלהם ישחק אצלנו".

רוזנטל עצמו אמר: "סוף סוף הפועל ומכבי הגיעו להסדר לגביי, ואני כבר מחכה ומצפה לדרבי הראשון. מדובר בהשאלה לעונה, ואני שמח שזה קרה ורוצה להודות למכבי ראשון לציון וליוסי גבע. גדלתי במכבי, האחים והמשפחה כולם צהובים, אבל לשמחתי במכבי הבינו שמבחינת התקדמות זה הדבר הכי טוב עבורי. אם לא התאפשר במכבי, אז שיהיה בהפועל ואני בא לעשות את העבודה. אני משוכנע ששיתוף הפעולה עם סער פרנקל כמאמן יתרום לי רבות, ואני אעשה הכל כדי לעזור להפועל להצליח העונה".

גם השוער הסרבי סטויקוביץ' חתם בהפועל ראשון לציון

חן פומרנץ הצטרף דווקא למכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully