וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ החתימה את השוער סטויקוביץ'

המועדון האדום הציג חיזוק משמעותי ומבטיח: "תהיה קבוצה טובה". התעדכנו בשאר ההעברות וסגלי הקבוצות לשנה הבאה

הפועל ראשון לציון ממתינה לסיכום בין הפועל אשדוד לבין השוער מיכאל חומארוב כדי להשאיל את האוקראיני, ועכשיו זה רשמי: הקבוצה האדומה מעיר היין החתימה את טומיסלאבץ' סטויקוביץ' (26, 1.93), שוער הסגל המורחב של נבחרת סרביה, שזכה עמה במשחקי הים התיכון ב-2009 באיטליה, שיחק חמש עונות בפרטיזן בלגרד וזכה בשתי אליפויות ובשני גביעים ואף רשם משחק אחד מול נבחרת ישראל, בבלגרד לפני שלוש שנים.

"החתמנו שוער טוב מאוד עם שאיפות רציניות להמשך הקריירה שלו", אמרו בהפועל ראשון לציון לאחר החתימה. "הוא מדבר על הליגות הגבוהות באירופה, ונקווה שהוא יוכיח כאן שהוא באמת יהיה שייך אליהן בעתיד. מדובר לא רק בשוער ברמה גבוהה, אלא בבחור עם אופי טוב שיהיה לו חיבור נכון עם הקבוצה. ההסכם הוא לשנה עם אופציה לשתיים נוספות. נשאר לנו למעשה עוד מקום לזר, אבל נראה איך אנחנו מאיישים את הסגל הישראלי ואז נחליט אם יש בכלל צורך. להפועל ראשון לציון תהיה קבוצה טובה וחזקה".

בהפועל מקווים לצרף את יוני רוזנטל, הקיצוני מבני הרצליה שנבחר בשביעיית העונה, וכבר סיכמו על חזרתו של הפיבוט עומר דבדה.

במכבי קריית מוצקין הביעו בקשה לרשום את הסרבים, ברטיסלאב סטנקוביץ' וסלובודאן דורדביץ', שלמעשה מהווים חלק מגל הסרבים ששוטף הקיץ את קבוצות ליגת העל אחרי שבני הרצליה ומאמנה הסרבי דושקו מילינוביץ' צירפו לצד השוער הנהדר דראגוסלאב סטוליקוביץ', את מילוש טיצה ומילוש מיטרוביץ'. גם א.כ. נס ציונה רשמה שלישיית שחקנים מסרביה - השוער סטנקו קאלצ'יץ', המקשר מילאן פיליץ' והמרכז בוריס גרק.

סגנית האלופה, אס"א תל אביב, הולכת על שלישיית אוקראינים

שתי העולות החדשות לליגה הבכירה מתחילות לאייש את הסגלים שלהם, ומ.כ חולון בונה קו אחורי שמתבסס על שני ניגרים, פיליפ לגו קאלו שמצטרף ולצדו נוואו פטריק אובינה, שהיה שותף לעליית הקבוצה בעונה שעברה. רכש נוסף הוא בוגדאן מרקוביץ' שמגיע מסביון והיה ממצטייני העונה שעברה בלאומית. חולון גם הגישה בקשה לצרף שחקנית ניגרית לקבוצת הנשים, הלימה מוסה.

בסביון, שבה כבר הנחיתו את השוער הרומני הבינלאומי בוגדאן פראלאה, מצרפים את המקשר הרומני כריסטיאן דן סאבלובסצ'י ועד השבוע הבא צפוי שחקן נוסף מרומניה לחתום בקבוצה.

ברחובות יקיימו בתחילת השבוע הבא מסיבת עיתונאים, בהשתתפות המאמן החדש וובה זייקמן שמגיע מהפועל ראשל"צ, ויציגו את הרכש שלהם מאוקראינה שכולל פיבוט ומקשר, לצד אמי צ'וקוהאמיקה שממשיך.

בסגנית האלופה, אס"א תל אביב, מתכוונים ללכת על שלישייה של שחקנים אוקראינים, והמאמן אולג בוטנקו כבר איתר את המועמדים שהוא רוצה.

בצד השני של תל אביב, במכבי, ולמעשה כמו במכבי ראשון לציון, שמרו על השחקנים הזרים ששיחקו בעונה שעברה. בקבוצה התל אביבית, השוער הסרבי סרדאן דג'ורג'ביץ' ימשיך לצד נובאק בוסקוביץ' ו-ואדים ויריץ'. אצל האלופה שמתכוננת למוקדמות ליגת האלופות, ימשיכו יוליאן סטראט, לצד פיליפ מריאן ויוהאן רושקה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully