וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לא נצרף שחקנים סתם כדי לשחרר לחץ"

24.7.2011 / 13:43

בבית"ר מקווים שבית המשפט יבטל את צו המניעה של אגייאר נגד העברת הבעלות לאדלר ולוין: "נהיה זהירים בנוגע לחיזוק"

בבית"ר ירושלים כבר סחוטים מהקיץ הסוער שעובר על המועדון, אך הסיפור עדיין לא נגמר. בקבוצה ישנה תקווה כי מחר (שני) תיפתר פרשת הבעלות הסבוכה, בציפייה שבית המשפט יבטל את צו המניעה שהוציא גומא אגייאר נגד העברת הבעלות לידי דן אדלר ואדם לוין. מנגד, בירושלים גם חוששים שעסקת הרכישה תספוג נזק משמעותי, ואולי אף תפוצץ.

כזכור, אגייאר טוען כי דן אדלר ואדם לוין, הרוכשים החדשים, אמורים להעביר אליו את 400 אלף הדולר ששילמו לבית"ר. אדלר ולוין, מצדם, יטענו כי הסכום שהם הסכימו להפקיד עבור רכישת הקבוצה מיועד אך ורק לתשלום לנושים, ושאין מדובר בדמי מכירה.

לעומת זאת, אם בית המשפט יקבע שמדובר בדמי מכירה, הרי שהכסף אמור להגיע לאגייאר, וזאת כחלק מההסכם שנחתם עמו כשתרם למועדון. במקרה הזה אגייאר עשוי להמשיך לדרוש מבית המשפט שוב ושוב את 400 אלף הדולרים, עד להשלמת סכום של 4 מיליון דולר - סכום אותו שילם לבית"ר כשהגיע אליה לראשונה.

ייתכן כי בית המשפט ידרוש להפקיד את הסכום בנאמנות עד למציאת פתרון בעניין, אך כרגע, על פי כל ההערכות המשפטיות, זוהי המחלוקת המשמעותית היחידה שקיימת.

לא רק בבית"ר חוששים לגורל העסקה, גם עורכי הדין של ארקדי גאידמק לוקחים בחשבון אופציות אחרות שעלולות לקפוץ או לבלבל את השופטים. "כששולחים לשופט קובץ של 30 דפים באנגלית ויוצרים אנדרלמוסיה שלמה, הוא לא יכול לקבל החלטה במקום ולכן העיכוב", אומרים מקורבים לגאידמק, "אם אין משהו שאנחנו לא יודעים, אז אני לא רואה שום סיבה שהשופט לא יבטל את הצו של אגייאר מבלי לחשוב פעמיים".

גם יועץ התקשורת של אדלר ולוין, אייל ארד, משוכנע בכך ואומר: "על פי הייעוץ המשפטי שנתקבל, הסיכויים שהשופט לא יבטל את הצו שהוציא אגייאר נגד העסקה הם קלושים מאוד ומוגדרים בפחות מאחוז. בכל מקרה העניינים יוכרעו מחר. אין אפשרות לסחבת. או שהצו יבוטל ולגומא תהיה האפשרות לתבוע את כספו דרך בית המשפט, או שהצו יהפוך לקבוע ואז הכל ייעצר. אך שוב, הסיכויים לכך קלושים מאוד".

בכל מקרה במועדון מצפים בקוצר רוח להחלטת בית המשפט מחר, בידיעה שבכל יום שעובר, העיכוב בהכנות המקצועיות הופך קריטי. כידוע, כבר בשבת הקרובה צפויה הקבוצה לפתוח את הופעותיה במסגרת גביע הטוטו. בימים האחרונים הבינו במועדון כמה קשה יהיה לצרף שחקנים משמעותיים, כשאחת האפשרויות שעלתה היא להתחזק כרגע בשחקן או שניים, ורק במועד ההעברות של חודש ינואר לנסות ולהשתדרג.

"גם כשהמצב נורמלי קשה להביא לכאן שחקנים איכותיים, אז במצב הזה צריך להיות זהירים עוד יותר ולא לבזבז כסף שאחרי זה לא יהיה", אומר גורם במועדון, "צריך להתמקד קודם כל בלצרף שחקן אחד טוב, ולהתקדם בצורה מחושבת. אסור למהר ולסגור בשבוע עם ארבעה או חמישה שחקנים כדי להוריד לחץ ואחרי זה להבין שזאת טעות. בית"ר לא תזכה באליפות, יש לה בסיס של שחקני בית, ואם יש שנה לעשות דברים בשקט - זאת השנה, כי בשנים הבאות יהיה לחץ לתארים, אם כמובן הבעלים החדשים יישארו".

בית"ר, תתעודדי: יש קבוצות שבעלות חדשה שינתה את גורלן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully