וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חראפשחאפ הגישה הצעה ראשונית על איציק כהן

הדס גרינברג

1.8.2011 / 12:42

הקבוצה ההולנדית בה נבחן בלם הפועל עכו רוצה לצרפו תמורת 75 אלף יורו, ציון וייצמן ידרוש 150 אלף יורו על שחרורו

דה חראפשחאפ הגישה להפועל עכו הצעה על סך 75 אלף יורו על איציק כהן. כזכור, בלם הפועל עכו נבחן בשורות הקבוצה ההולנדית במשך חמישה ימים, בסיומם הביעו ההולנדים את רצונם לראות את הבלם מצטרף לקבוצה. בסביבתו של כהן דורשים סכומים גבוהים יותר ובין הצדדים עדיין מתנהל משא ומתן.

יש לציין כי יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן, אמר שידרוש על כהן 150 אלף יורו זאת כזכור לאור העובדה שהבלם מצוי תחת חוזה לעוד עונה וכך קבעו בעכו את סעיף השחרור שלו.

דה חראפשחאפ שחררה בקיץ את צמד הבלמים שלה, והמנהל הטכני של הקבוצה ציין כי הם מחפשים חיזוק איכותי לחוליה האחורית. במסגרת ההתרשמות שיחק כהן 90 דקות בניצחון הקבוצה 1:4 במשחק ידידות על קבוצה טורקית. לצד ההצעה של ההולנדים סוכנו של כהן גלעד קצב ממשיך לחפש אופציות נוספות בחו"ל לבלם, שאינו מעוניין לצאת יותר למבחנים.

בתוך כך בהפועל עכו ממתינים גם לסיומה של הבוררות בעניינו של בן בנימין. כזכור, עכו דרשה 950 אלף שקל דמי השבחה על בנימין בעוד שעורך דינו של השחקן, גיא פרימור, דרש שחרור ללא תמורה. בימים הקרובים צפויה להתקבל ההחלטה.

רביד גזל, שניהל מו"מ עם עכו ,בחר בסופו של דבר להצטרף לקרית שמונה ונכון לעכשיו הקבוצה חסרה מאוד בקישור האחורי שכן אמייה טגה עדיין לא הגיע להסדר עם אשקלון בנוגע לשחרורו. כרגע רק שגיב כהן ויובל שבתאי מתפקדים כקשרים אחוריים. בתבוסה 4:0 לבני יהודה במסגרת גביע הטוטו היה ניכר שהקבוצה לוקה בחסר בשחקן שינהל את משחקה מאחור כפי שעשו בעונה החולפת בן בנימין ומהראן ראדי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully