וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה הביסה 0:4 את הפועל עכו בחוץ

אחרי הניצחון על הלסינגבורג, הזהובים לא ריחמו על עכו בגביע הטוטו. עגיוב (48), גלבאן (55, 58) ומנשה (70) כבשו

בני יהודה, שהתחילה את העונה בצורה משכנעת עם שלושה ניצחונות באירופה, כולל ה-0:1 על הלסינבורג ביום רביעי האחרון, בו הציגו כדורגל משכנע והתקפי מול מוליכת הליגה השבדית הלסינגבורג, הגיעה היום לעילוט והמשיכה להראות מה היא שווה מול הפועל עכו. שתי הקבוצות ישחקו ביניהן גם במחזור הראשון בליגת העל, ונראה שבניגוד לשחקניו של יוסי אבוקסיס, העכואים של אלי כהן לא מוכנים לליגה כלל וכלל.

ב-45 הדקות הראשונות של ההתמודדות הפגינו שתי הקבוצות יכולת חלשה במיוחד, המתאימה למפעל השלישי בחשיבותו ולקיץ החם במיוחד שלא מרחם השנה. הקהל שחיכה לראות כדורגל במשך חודשיים, לא נהנה ממשחק איכותי כלל, ואם מביאים בחשבון שמדובר בשתי קבוצות ששיחקו בעונה שעברה כדורגל טוב רוב הזמן, סביר להניח שאת 15 הדקות של המחצית הוא בילה מאוכזב.

כנראה שמבין שני המאמנים, מי שניצל את ההפסקה להכניס קצת רוח לשחקניו היה אבוקסיס, מפני שעם השריקה לחידוש המשחק נראתה במגרש רק קבוצה אחת. בדקה ה-48 הבקיע הכישרון הצעיר אמיר עגייב את השער הראשון במשחק, ושבע דקות מאוחר יותר אף בישל את השער השני לכוכב הקבוצה פדרו גלבאן. הארגנטינאי השלים צמד כעבור 3 דקות, והמשחק כבר היה סגור. את תוצאת הסיום קבע בדקה ה-70 שלו מנשה, והזהובים כבר חושבים על מזג האוויר שמחכה להם בשבדיה, בתקווה שיהיה נעים יותר.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully