וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: בן בנימין ממתין להחלטת הבוררות

הדס גרינברג

18.7.2011 / 11:56

הקשר מקווה שהוועדה למעמד השחקן תקבע את מחירו במהרה, זאת כדי לפתוח במו"מ עם קבוצות אחרות. רפי עמוס סיכם

קשר הפועל עכו בעונה החולפת, בן בנימין, פנה בימים האחרונים לוועדה למעמד השחקן בבקשה שתקבע את תג המחיר שלו, מה שיסייע לו לקדם משאים ומתנים עם קבוצות אחרות. בנימין פנה לוועדה לאחר שהוא והיו"ר ציון ויצמן לא הגיעו לעמק השווה בנוגע לחתימה על חוזה חדש ולכן כעת מעוניין בנימין לעבור לקבוצה אחרת בארץ. למרות שבנימין סיים את חוזהו, עכו זכאית כמובן לדמי השבחה ואת אלו הוועדה למעמד השחקן צפויה לקבוע.

יש לציין כי עכו לא צפויה לקבל סכומים גבוהים מכיוון שהוועדה בוחרת את תג המחיר לפי ההתקדמות וההשקעה של מועדון בשחקן עד גיל 21, אך בנימין שיחק ארבע שנים בלבד בשורות עכו בגילאי 15-19. ההערכה היא שהקשר יקבל תשובה בעשרת הימים הקרובים ואז יחל לקדם את המגעים עם קבוצות נוספות שחפצות בו בליגת העל. נכון לעכשיו, בזמן שרוב קבוצות הליגה עמוק בהכנות לעונה הקרובה בנימין שומר על כושר אישי עם מאמן הכושר אסף שלום איתו עורך שני אימונים ביום.

בתוך כך בהפועל עכו נמשכות ההכנות לעונה הקרובה כאשר הקבוצה החלה במחנה אימונים בחוף התמרים בעיר. כזכור, הקבוצה ויתרה על מחנה אימונים בסלובניה לאחר שלא הצליחה להוציא אשרות ויזה לשחקנים האפריקנים המשחקים בשורותיה. הקשר/חלוץ רפי עמוס, שהגיע ממכבי באר שבע, סיכם את תנאיו וימלא את החוליה הקדמית הדלילה כרגע, כאשר גם הקשר האחורי עבד מוג'אן ששיחק בהכח רמת גן בעונה החולפת, נמצא במשא ומתן עם הקבוצה וצפוי לסגור בימים הקרובים.

המגן השמאלי מהפועל חדרה, נאור דהאן, עדיין נבחן תחת עיניו של אלי כהן ומותיר עד כה רושם טוב. דהאן כנראה יצטרף אף הוא לקבוצה וישמש מגן שני לאלירן דנין. בקבוצה עדיין ממתינים לשחרור של אמייה טגה מהפועל אשקלון. הקבוצה תערוך משחק אימון נגד אחי נצרת ביום שלישי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully