וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: בן בנימין מתרחק מהקבוצה

הדס גרינברג

8.7.2011 / 13:46

הקשר נפגש עם היו”ר ציון ויצמן, אך לא הגיע להבנות. אלירן דנין צפוי לחתום, הנבחן הניגרי עמנואל אוקוצ’ו מותיר רושם חיובי

האם הפועל עכו תאבד שחקן מפתח נוסף? הקשר בן בנימין הגיע היום (שישי) יחד עם עו"ד של סוכנו אבי נמני לפגישה עם היו"ר ציון ויצמן, אך שני הצדדים לא הגיעו להבנות ונראה כי השחקן מתרחק מהקבוצה. כזכור, בנימין סיים את חוזהו בעכו, אבל למרות הצטיינותו בעונה החולפת לא קיבל הצעה להמשיך.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

המגן אלירן דנין נפגש גם הוא עם היו"ר ויצמן, במטרה לסגור את התנאים האחרונים ולהצטרף רשמית לקבוצה, כאשר ייתכן שעוד היום יחתום המגן בעכו. דנין הגיע עם סוכנו ניר אמיר ובסביבתו אמרו: "דנין יהיה שחקן הפועל עכו בעונה הבאה".

כזכור, המאמן אלי כהן חיפש מגן שמאלי אחרי עזיבתו של שמעון הרוש, שסיים תקופת השאלה וחזר להפועל באר שבע המחזיקה בכרטיסו. עד לא מזמן חיכו בעכו להרוש, אך העניין טורפד בעקבות אי הסכמתה של באר שבע להשאילו פעם נוספת ורצונה למכור בלבד. אורי שטרית ודנין היו המועמדים הבכירים להגיע, כשבסופו של דבר הועדף דנין, ששיחק בעונה החולפת במכבי פתח תקוה.

עד לפני מספר ימים הבהיר דנין לעכו כי הוא עדיין מעוניין למצות אופציות אחרות, אך היום הודיע כי הוא מוכן להצטרף לעכו באופן סופי. המגן בן ה-27, ששיחק בעבר גם בבית"ר ירושלים, הפועל כפר סבא ומכבי חיפה, יהיה הרכש השישי של עכו במהלך הקיץ, כשקדמו לו יובל שבתאי, אמייה טגה, נבוישה מרינקוביץ', ניקולה סימיץ' וסינטאיהו סלליך.

הנבחן הניגרי עמנואל אוקוצ'ו מותיר רושם חיובי וכעת מקווים שעד מחנה האימונים תתקבל החלטה לגביו. לשחקן, כמו לשאר הזרים האפריקאים, אין עדיין ויזה לצאת למחנה האימונים, ובעכו עושים מאמצים אחרונים להוציא להם בכל זאת אשרות כניסה לאירופה. המחנה עצמו עשוי להתקיים בסופו של דבר בסלובניה, שהייתה היעד המועדף מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully