וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "אף אחד לא מבין את ההתנהלות של ציון ויצמן"

הדס גרינברג

5.7.2011 / 12:44

שחקנים בקבוצה לא מבינים מדוע לא קיבל בן בנימין הצעה להמשיך אחרי העונה הטובה: "אין לוקסוס לשחרר שחקן כזה"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

שחקני הפועל עכו ממתינים בקוצר רוח להתפתחויות בגזרת הקשר בן בנימין, שלא פתח את האימונים עם חבריו. בעונה החולפת היה בנימין אחד מתגליות העונה ומהמצטיינים בשורות הקבוצה, כשהמאמן אלי כהן הגדיר אותו לא אחת כ"עוגן של הפועל עכו".

בנימין סיים את חוזהו בעכו, אבל נכון לעכשיו, למרות העונה הטובה בקריירה שלו, הוא עדיין לא קיבל הצעה להאריך את חוזהו מהיו"ר ציון ויצמן. הנתון הזה מפתיע ואף מכעיס שחקנים רבים בקבוצה. שחקנים בעכו אמרו היום לוואלה! ספורט: "זה לא הגיוני שבן עדיין לא קיבל אפילו הצעה מציון. הוא היה מספר אחת אצלנו בשנה שעברה. ההתנהלות מולו היא בושה לויצמן ולמועדון".

שחקן אחר הגיב: "כולנו בקבוצה יודעים ללא יוצא מן הכלל שבן, מעבר ליכולת הטובה שלו בעונה שעברה, נלחם כמו שאף אחד לא נלחם פה. הוא בחור שקט שנתן הכל בשביל ההצלחה של עכו ובתמורה קיבל משכורת מביכה. מגיע לו הרבה יותר מאחרים פה והוא אפילו לא קיבל הצעה. או שציון עיוור או שהוא טיפש".

שחקן אחר נשמע מודאג: "עזבו אותנו הרבה שחקנים חשובים כמו ראדי, רועי דיין ושמעון הרוש. אותם היה בלתי אפשרי להשאיר אז בטח שאין לנו לוקסוס לא להשאיר שחקן כזה. אף אחד לא מבין את ההתנהלות הזו של ציון".

תגובתו של ויצמן תובא כשתתקבל.

בנוסף לשחקנים יש לציין שגם מאמן הקבוצה אלי כהן מאוד מעוניין בהמשך דרכו של בנימין במועדון. בימים אלה בוחן הקשר אופציות נוספות ולצד זה אמר לחבריו כי אם יקבל הצעה מכובדת מעכו היא בהחלט תילקח בחשבון.

ולעניין אחר. המאמן כהן עדיין בוחן את הניגרי עמנואל אוצ'אקו ויחליט רק בשבוע הבא אם להחתימו או לוותר על שירותיו. החלוץ המלטזי טרנס סקרי, שהיה אמור להצטרף השבוע למבחנים עדיין מתקשה להשיג ויזה ולכן לא נחת בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully