וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן: "מקווה לחתום בדה חראפשחאפ"

הדס גרינברג

23.7.2011 / 21:22

בלם הפועל עכו קיבל את ברכת הדרך וימריא להתרשמות בקבוצה ההולנדית. ממאדו תיאם הסנגלי נחת למבחנים

בלם הפועל עכו איציק כהן אמור לצאת ביום שני הקרוב להתרשמות בקבוצת דה חראפשחאפ מהליגה הראשונה בהולנד. לפני שעה קלה קיבל השחקן אישור סופי מיו"ר הקבוצה ציון ויצמן להמריא להולנד, לאחר שזה הערים בתחילה קשיים על המהלך.

הבלם קיבל גם את ברכת הדרך של המאמן אלי כהן (שהוא גם דודו) ואמר: "אני מאוד מקווה לחתום שם. זה יהיה צ'אנס גדול עבורי ואם זה ייצא לפועל, זה ייתן חותמת לעונה הטובה שעשיתי בהפועל עכו".

כהן בן ה-28 חיכה בקיץ האחרון להצעות להתקדם לאחר העונה המוצלחת אשתקד. מצב רוחו של השחקן לא היה טוב לאחר שהמגעים עם מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה לא צלחו. בכל תקופת הפגרה ניסו סוכניו רונן וגלעד קצב להשיג לו קבוצה בחו"ל וכעת מקווים כולם שההתרשמות תוביל לחתימה בקבוצה.

דה חראפשחאפ ("הסופר איכרים") סיימה אשתקד במקום ה-14 בליגה הבכירה. את הקבוצה מאמן אנדריס אולדרניק ובין שחקני הסגל אפשר למצוא את דולי ג'ונסון, אקס מכבי תל אביב. כזכור, בן שהר שיחק בקבוצה במשך חצי שנה החל מינואר 2009 וכבש חמישה שערים.

ללא קשר, לאימוני הפועל עכו יצטרף מחר (ראשון) נבחן נוסף לחלק הקדמי. מדובר בחלוץ הסנגלי ממאדו תיאם (19), שיצטרף לעמנואל אוקוצ'ו הניגרי, שנבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים וכבש שני שערים במשחקי המבחן. עכו סיימה את מחנה האימונים שנערך בארץ, כאשר המאמן אלי כהן מקווה למצוא חלוץ איכותי שישלים את הסגל.

בשבוע הקרוב צפויה להתקבל הכרעה בבוררות בין המועדון לקשר בן בנימין.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully