וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "השינוי יהיה בפן המנטלי ולא במערך"

מאמן יובנטוס יבחן את שיטת המשחק ההתקפית שהביא לקבוצה נגד ספורטינג ליסבון: "ננסה להציג את ההתקדמות שלנו"

אחרי עונה מאכזבת במיוחד אותה סיימה יובנטוס במקום השביעי בלבד, אוהדי הגברת הזקנה מקווים שאנטוניו קונטה יחזיר את המועדון לימיו הגדולים. שחקן העבר של יובה, שהחליף בתפקיד המאמן את לואיג'י דל נרי, מתכוון להציג העונה מערך התקפי במיוחד, עם שני קיצוניים שיתופקדו למעשה בהתקפה לצד שני החלוצים, והתקשורת באיטליה כבר תוהה האם ההימור הזה ישתלם.

"מה שיעשה את השינוי יהיה הפן המנטלי ולא המערך", הסביר קונטה הבוקר (שבת) במחנה האימונים של הקבוצה בפילדלפיה. "השיטה תהיה בעיקרון 4:4:2, ואין משמעות אמיתית לכך שהקשרים באגפים משחקים קצת יותר מקדימה או קצת יותר מאחורה. אלה רק ניתוחים של פרשנים".

לאחר שבועיים של אימונים בעיר אחוות האחים, יצפינו מחר קונטה ושחקניו לטורונטו שם יחלו את משחקי האימון שלהם עם מפגש מול ספורטינג ליסבון. "אנחנו בעיצומן של ההכנות לעונה", אמר קונטה. "ונגיע למשחק אחרי 12 יום של אימונים פיזיים וטקטיים. הרגליים של השחקנים בוודאי יהיו כבדות, אבל ננסה להציג קצת מההתקדמות שלנו במגרש".

על השלמת רכישתו של ארתורו וידאל מבאייר לברקוזן, אמר המאמן החדש: "וידאל הוא קשר שלם, דינמי מאוד שמשלב איכויות גבוהות עם מוסר עבודה. הוא הבקיע עשרה שערים בבונדסליגה בעונה שעברה, והוא יעזור לנו מאוד".

על העיכוב בהגעתו של ג'וזפה רוסי שמנהל משא ומתן מתקדם עם הקבוצה אמר קונטה: "זה טבעי שבשלב הזה של העונה נחפש עוד חיזוק. אני מדבר עם ראשי המועדון בכל יום בעניין שוק ההעברות וההתפתחויות השונות בו. נראה איך הדברים יסתדרו".

האם קונטה הוא הפתרון עבור יובה?

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully