וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: ארתורו וידאל מצטרף לקבוצה

הקשר ששיחק בארבע השנים האחרונות בלברקוזן המריא לאיטליה כדי לסגור את תנאיו ויעבור תמורת 10.5 מיליון יורו

הקשר הצ'יליאני ארתורו וידאל בדרך ליובנטוס. אחרי ארבע שנים בלברקוזן, וידאל בן ה-24 המריא לאיטליה כדי לסגור את החוזה שלו אצל הגברת הזקנה ויעבור תמורת 10.5 מיליון יורו. "אני שמח, זה צעד גדול וחשוב עבור הקריירה שלי כשאני מגיע לאחד המועדונים הגדולים באירופה", אמר וידאל.

"אני שבע רצון מההזדמנות החדשה שניתנה לי", הוסיף הצ'יליאני. "זו קבוצה חדשה שנבנתה במטרה להיות אלופה וכדי להעפיל למסגרות אירופיות". וידאל חוזר הקיץ גם על ידי באיירן מינכן, אבל לברקוזן, שסיימה במקום השני בעונה שעברה, לא רצתה למכור אותו ליריבה שלה בליגה.

"הניסיון שלי בגרמניה יעזור לי באיטליה", הוסיף וידאל, שהחל את הקריירה שלו בקולו קולו והיה חלק מהסגל של נבחרת צ'ילה עד גיל 20 שהגיע לחצי הגמר באליפות העולם ב-2007. "מבחינה טקטית זה אותו סוג של כדורגל".

וידאל מצטרף לרביעיית שחקנים שממשיכים גם העונה וחתמו על חוזים ארוכי טווח ביובנטוס: החלוץ אלסנדרו מאטרי, פאביו קוואליארלה, סימונה פפה ומרקו מוטה, עליהם שילם המועדון 37 מיליון יורו. במועדון עדיין ממשיכים לבדוק את האפשרות לצרף גם את ג'וזפה רוסי מויאריאל וסרחיו אגוארו מאתלטיקו מדריד, משימה שבוודאי לא תהיה פשוטה.

האם אנטוניו קונטה הוא המאמן המתאים ליובנטוס?

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully