וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ ברצלונה בויאן קרקיץ' עבר לרומא

הספרדי יחבור ללואיס אנריקה אצל הג'יאלורוסי. השחקן בן ה-20 שפך את שעל ליבו: "גווארדיולה גרם לי להרגיש רע ולא בטח בי"

זהו. אחת הסוגיות המעייפות של קיץ 2011/12 הגיעה לקצה היום (שישי), אחרי שבויאן קרקיץ' עבר באופן סופי ורשמי לרומא. ברצלונה הודיעה היום באתר הרשמי שלה שהחלוץ הספרדי עבר לבירת איטליה תמורת סכום של כ-12 מיליון יורו.

למרות זאת, פרטי העסקה מורכבים, והשחקן יוכל לחזור לקבוצתו. לאלופת אירופה תהיה את הזכות לרכוש את כרטיסו בחזרה, וזאת תמורת 13 מיליון יורו עד קיץ 2013.

אם רומא תרצה לשמור אותו, על אף שבארסה תשאף להחזירו, היא תצטרך לשלם סכום של כ-28 מיליון יורו. המשמעות היא שרומא עשויה לשלם בסופו של דבר 40 מיליון יורו על השחקן. לפי הדיווחים, העסקה הייתה סגורה כבר מזמן, אך ככל הנראה בארסה חיכתה עד שעסקת אלכסיס סאנצ'ז תיסגר באופן סופי כדי לשחרר את החלוץ הצעיר.

קרקיץ' בן ה-20 ישתף פעולה ברומא עם לואיס אנריקה, שרצה מאוד לראות את השחקן בקבוצה שלו. במהלך תקופתו בבארסה, קרקיץ' רשם 104 הופעות וכבש 26 שערים. ההגעה של קרקיץ' ככל הנראה תסלול את דרכו של ז'רמי מנז החוצה מהג'יאלורוסי, כשבצרפתי חושקות מספר קבוצות ברחבי היבשת. קרקיץ' הפך לרכש השלישי של רומא בקיץ לאחר המגן השמאלי חוסה אנחל והחלוץ אריק לאמלה.

"המטרה שלי היא לחזור ליהנות מכדורגל. אני רק בן 20 ואני רוצה להמשיך להשתפר ולא יכולתי לעשות את זה בברצלונה כיוון שלא קיבלתי דקות משחק. החלום היה לזכות בדקות משחק כאן בברצלונה, אבל אני שמח מאוד שמועדון אחר נתן לי אפשרות לשחק ולהצליח. אני עוזב מועדון גדול אחד בשביל מועדון גדול אחר".

למרות העזיבה, קרקיץ' החמיא למאמנו עד היום: "כאוהד וחבר במועדון אוהדי ברצלונה, אני מאמין שפפ גווארדיולה הוא המאמן הכי טוב שהקבוצה הייתה יכולה למצוא. אבל כשחקן היו דברים שגרמו לי להרגיש רע ולא הסכמתי איתם. לא נתנו לי ביטחון ואת ההמשכיות לשחק בכמה משחקים ברציפות. אבל אני מודע שהייתה לי זכות גדולה לשחק במועדון גדול כמו בארסה ולכן אני עוזב עם תחושה טובה".

כל הדיווחים וההעברות בעולם הכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully