וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אלכסיס סאנצ'ס בברצלונה

אודינזה תקבל 26 מיליון יורו עבור היהלום הצ'יליאני, שהצטרף לאלופה לחמש שנים. גווארדיולה: "הוא יכול לפתוח משחק"

אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן, השלימה סוף סוף הערב (חמישי) ברצלונה את אחת ההעברות הגדולות של הקיץ, כאשר החתימה את אלכסיס סאנצ'ס לחמש העונות הקרובות. הקטלאנים יעבירו לאודינזה כ-26 מיליון יורו תמורת היהלום הצ'יליאני, בעוד סכום ההעברה עשוי לצמוח עד 40 מיליון יורו בכפוף למספר בונוסים אפשריים. סאנצ'ס יעבור בדיקות רפואיות ואחריהן יחתום על החוזה, לפני שיגיע ביום שני לעיר ויוצג באופן חגיגי ורשמי בפני הקהל והתקשורת. בכך קיבל פפ גווארדיולה את השחקן אותו כל כך רצה לחלק ההתקפי, ואולי כעת יעבור להתעסק בלעדית במשימה הבאה: צירופו של ססק פברגאס.

לאחר שאלופת אירופה ואודינזה הגיעו לסיכום על סכום העברתו של סאנצ'ס, טס אתמול בלילה סוכנו של השחקן פרננדו פליצ'ביץ' לברצלונה ונפגש עם מנהל הקטלאנים אנדוני זוביזרטה, על מנת לסכם את כל הפרטים ולהפוך את הספקולציות למציאות. כבר בימים הקרובים צפוי הצ'יליאני להצטרף לחבריו החדשים בהכנות לעונה הבאה, לאחר שהבקיע שער אחד בלבד עבור נבחרתו בטורניר הקופה האמריקה.

גווארדיולה הסביר כי הוורסטיליות של כוכב אודינזה היא זו ששכנעה אותו לא לוותר על העסקה: "אלכסיס צעיר מאוד, הוא יכול לשחק בשלוש עמדות בהתקפה, יכול לפתוח משחק וממה שסיפרו לי, הוא גם ילד טוב מאוד". עוד לפני חתימתו הרשמית של סאנצ'ס במועדון, התייחס לצירופו הצפוי חברו החדש לחלק ההתקפי, פדרו. "אלכסיס שחקן מצוין, מאוד מהיר שמצטיין בלחץ על ההגנה", אמר החלוץ הספרדי. "כל הקבוצה צריכה לשמוח שהוא חלק מהקבוצה שלנו, זה יהיה תענוג לשחק איתו".

סאנצ'ס (22) החל את הקריירה בקוברלואה הצ'יליאנית לפני שנרכש על ידי אודינזה ב-2006. הוא הושאל לקולו קולו ממולדתו וזכה איתה בשני אליפויות אפרטורה, ומאוחר יותר לריבר פלייט, בה החל למצות את הפוטנציאל הגדול שלו וזכה איתה באליפות הקלאוסורה ב-2008. בשלוש השנים האחרונות הוא ביסס את מעמדו כאחד מהשחקנים הבולטים בסרייה A ומדי שנה רשם שיפור ביכולתו ובתפוקה שלו. בעונה החולפת כבש 12 שערי ליגה וסייע לאודינזה לסיים את העונה במקום הרביעי ולהעפיל למוקדמות ליגת האלופות.

איבן סמוראנו: "אלכסיס סאנצ'ס יצליח בברצלונה, ובגדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully