וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוראנו: "אלכסיס סאנצ'ס יצליח בגדול בברצלונה"

חלוץ ריאל לשעבר בטוח שבן ארצו ישתלב במהירות בשורות אלופת אירופה: "הוא צבר ניסיון חשוב בליגה הקשוחה בעולם"

ברצלונה צפויה להודיע ביממה הקרובה באופן רשמי על החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס, אחרי משא ומתן מתיש עם אודינזה, שהסכימה לבסוף למכור את היהלום הצ'יליאני בן ה-22 לאלופת אירופה תמורת סכום שמוערך ב-43 מיליון יורו.

מי שכבר משוכנע שבארסה עשתה עסקה מצוינת הוא איבן סמוראנו, חלוץ העבר הצ'יליאני שכיכב בריאל מדריד אך לא חסך מחמאות מהכוכב הנוכחי של נבחרתו: "הוא יצליח שם בגדול. יש לו יתרון כתוצאה מכך שהוא צבר ניסיון בליגה האיטלקית, שהיא הליגה הקשוחה בעולם. באיטליה קשה מאוד להבקיע שערים, ובספרד יהיה לו קל יותר".

"לאלכסיס יש פוטנציאל בלתי מוגבל", המשיך סמוראנו. "לגווארדיולה יש שיטה ייחודית שצריך להשתלב בה, אבל הוא מאמן חכם שיודע לנצל את הכישרון של שחקניו. אני סומך על אלכסיס, שתמיד הקשיב למאמנים שלו והרוויח מכך".

* ססק פברגאס שוב לא ייצא עם ארסנל למחנה אימונים, ולאחר שלא נסע עם קבוצתו למסעה באסיה בגלל פציעה, הפעם לא יצטרף לחבריו לנסיעה לגרמניה. כידוע, פברגאס כבר הצהיר בפני המאמן ארסן ונגר על רצונו לעזוב לברצלונה.

בינתיים סגן נשיא ברצלונה, ז'וסף מריה ברתומיאו, נמצא בלונדןו על מנת לדון עם הנהלת ארסנל על מעברו האפשרי של ססק. בארסה תגיש את הצעתה השלישית על הקשר, אחרי שהשתיים הראשונות נדחו. "כולנו רוצים את ססק בברצלונה", אמר היום פדרו, "כולם מחכים לו, מכיוון שהוא שחקן נהדר. מקווה שזה ייפתר בקרוב".



ברצלונה לא מרימה ידיים בקרב על פברגאס
לאן הגיע סמוראנו בדירוג כוכבי דרום אמריקה?
כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully