וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בויאן קרקיץ' עבר לרומא, שתשלם לברצלונה כ-12 מיליון יורו תמורתו. מנגד, לאלופת אירופה תהיה את הזכות לרכוש אותו תמורת כ-13 מיליון יורו עד קיץ 2013. אם הג'אלורוסי יתעקשו להשאיר אותו ברומא למרות הבקשה של בארסה, הם יצטרכו לשלם עוד 28 מיליון יורו.

* סביליה אישרה היום באופן רשמי את מעברו של הקשר הספרדי דייגו קאפל לשורות ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, לאחר שבע שנים בקבוצה הבוגרת של המועדון מחבל אנדלוסיה.

* פליפה מלו, קשר יובנטוס בעונה החולפת, הצטרף בהשאלה לגלאטסראיי. הברזילאי חשף רק השבוע: "קיבלתי הצעה מקבוצה אירופית שעשויה לשפר משמעותית את השכר שלי". הקבוצה הטורקית שאלה את השחקן בסכום שנאמד ב-2 מיליון יורו.

* כעת זה רשמי, קליארי החתימה והשיבה אליה את החלוץ דויד סואסו. החלוץ מהונדורס חוזר לאחר שניסה את מזלו באינטר אך לא הצליח והושאל לבנפיקה וגנואה, כשגם שם לא השיג דריסת רגל.

* פיורנטינה אישרה את הגעתו של הקשר בן ה-27 אנדראה לצארי לקבוצה.

* פראן יסטה, קשר אתלטיק בילבאו בעבר, עזב את אל וואסל מאיחוד האמירויות וחתם לעונה אחת באולימפיאקוס היוונית.

* הקשר חוסה סוסה עזב את נאפולי וחתם במטאליסט חרקוב האוקראינית, שם יהיה הארגנטינאי השישי. סכום ההעברה לא פורסם.

* אסטודיאנטס לא הצליחה אמנם להחזיר את סוסה, אבל עשתה זאת עם מאורו בוסלי, שישוב בהשאלה אחרי שנה לא מוצלחת בוויגאן וגנואה.

* אז'קסיו, העולה החדשה לליגה הצרפתית הראשונה, החתימה לעונה אחת את החלוץ טואפילו מאולידה (לאנס) ולשלוש עונוות את הקשר דמיאן טיברי (סדאן).

* צ'יקו, 24, שחקן ההגנה הספרדי שלא התאקלם בגנואה, חזר לספרד והושאל לעונה אחת למאיורקה.

* סביליה החתימה את החלוץ היפני הירושי איבוסוקי, שמגיע מג'ירונה.

* הקשר היפני מקוטו האסבה חתם על חוזה חדש לשלוש שנים בוולפסבורג.

שמועות

* "ססק פברגאס קרוע בין ברצלונה, בה גדל, לארסנל, בה התפתח. זה לא עניין כלכלי", אמר מנג'ר ארסן ונגר בהתייחסו לעתיד הקשר המחזור על ידי ברצלונה, "אבל גם הוא וגם נאסרי אוהבים את ארסנל ומאושרים במועדון. מקווה שנוכל להשאיר את שניהם מאושרים".

* צ'לסי קרובה להשלמת רכישת אוריאול רומאו, קשרה הצעיר של ברצלונה, עליו ישלמו הכחולים 5 מיליון יורו. הבלוז צפויים להגיש הצעה נוספת לטוטנהאם, אחרונה לטענתם, על לוקה מודריץ' על סך 35 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מדווחים כי קרלוס טבס נראה באיטליה משוחח עם מרקו בראנקה, המנהל הטכני של אינטר. מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני אמר בעניין טבס: "קרלוס רוצה לעזוב, אבל אם יישאר בסופו של דבר נקבל אותו בשמחה".

* אחרי שסיטי איבדו את אלכסיס סאנצ'ס וכנראה גם את סמיר נאסרי, מנצ'יני דורש: "אנחנו חייבים עוד שחקנים". סרחיו אגוארו עדיין במו"מ עם הקבוצה.

* אחרי שהחתימו את בויאן קרקיץ', לואיס אנריקה עובד שעות נוספות. ראשית, הקבוצה מנסה להביא אליה את מארטן סטקלנבורג, שוער אייאקס. עם זאת, הקבוצה ההולנדית לא הסכימה לקבל את הצעתה של רומא, והשוער ביקש מהג'לארוסי להעלות את ההצעה. "זה הכול תלוי בהם", אמר. כמו כן, באיטליה מדווחים כי היא מעוניינת בבלם הארגנטינאי של מארסיי גבי היינצה.

* מי שאמור לרשת את מקומו של אלכסיס סאנצ'ס באודינזה הוא ג'ובאני דוס סנטוס מטוטנהאם, שהגיע אליה בעבר מברצלונה. הקבוצה מאודינה מוכנה לשלם עבורו כ-10 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" טוען כי ליברפול מעוניינת במגן המבורג מרסל ינסן ואת מגן פורטו אלברו פריירה.

* אלכס פרגוסון שולח מסר מרגיע לעבר נאני: "הוא ישחק הרבה מאוד משחקים בעונה הבאה".

* אברטון דחתה את הצעתה של ארסנל: 10 מיליון ליש"ט על פיל ג'גלייקה.

* בארגנטינה טוענים כי מאמן הנבחרת סרחיו באטיסטה עשוי לסיים את תפקידו ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully