וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבאלדו: "סגרנו מצוין, שיחקנו יחד והראינו אופי"

22.7.2011 / 10:42

בלם מכבי תל אביב נשמע מרוצה מה-0:0 מול לנקראן. גורם: "יש אווירה מצוינת בקבוצה". בקבוצה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק

קבוצת מכבי תל אביב, שחלפה בשלום על פני המשוכה האזרית חזאר לנקראן, חזרה היום (שישי) ארצה, אחרי מסע מפרך שכלל שלוש טיסות מאזרבייג'אן, דרך טורקיה לישראל, כאשר הכרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופאית בידה. בסיבוב הבא יפגשו הצהובים את קבוצת זלייז'ניצ'אר הבוסנית, כאשר המשחק הראשון יערך בחוץ ביום חמישי הקרוב. מנהל הקבוצה אבנר טוויטו כבר יצא לסראייבו על מנת לתאם את כל ענייני הלוגיסטיקה לקראת הגעת הקבוצה. שחקני הקבוצה ייהנו בסוף השבוע מחופש וישובו להתאמן ביום ראשון, אז הם יקיימו אימון כפול.

אמש סיימה מכבי בתיקו מאופס את משחק החוץ בלנקראן והצליחה לשמור על יתרון שני השערים שהושג בנצחון הבית 1:3, לפני שבוע בבלומפילד. "זה היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה שעשתה לנו חיים קשים וקהל שדחף כבר בחימום", אמר הבלם הברזילאי ניבאלדו, ששוב ענד את סרט הקפטן, "סגרנו מצוין, שיחקנו יחד והראינו הרבה אופי. עכשיו צריך לדאוג להמשכיות", הוסיף הבלם שמגלה יכולת טובה מאז התאושש מהפציעה בברכו.

המשחק אמש לא התעלה לרמה גבוהה, אבל בשורה התחתונה המטרה הושגה ועל כך הביעו בקבוצה סיפוק רב. "שיחקנו מול קבוצה לא קלה, באווירה ביתית מאוד ואפילו מעט עויינת, אבל מה שחשוב זה שהמטרה הושגה ועלינו לסיבוב הבא", אמר גורם בקבוצה. "היכולת לא היתה גבוהה במיוחד אבל צריך לזכור שגם לא ספגנו שער במשחק חוץ וזה חשוב מאוד. יש כאן אווירה טובה בקבוצה וזה משהו שאנחנו רואים פעם אחרי פעם וזה לא פחות חשוב", הוסיף הגורם.

המאמן מוטי איוניר נשאל מה ייקח מהמשחק הזה, ואמר: "את הרצון והלחימה של שחקנים, ואת המשמעת הטקטית. הדשא שיבש לנו את התוכנית לפני המשחק, והיינו צריכים לשחק בכדורים ארוכים. התאמנו את עצמנו לתנאי המגרש ולצורת המשחק של היריבה, ואני מרוצה". על היריבה הבאה אמר איוניר: "נערכנו מבעוד מועד ושלחנו נציג מהמועדון לטיראספול כדי לצפות במשחק של ז'לייזניצ'אר נגד שריף. במקביל לדי.וי.די של המשחק נקבל גם את הדי.וי.די של המשחק הראשון שנערך בסארייבו. נלמד את היריבה ונתחיל בהכנות כבר ביום ראשון".

החלוץ הצעיר מואנס דאבור, שנפצע במהלך המשחק וירד לחדרי ההלבשה, קיבל מכה יבשה מכניסה של שחקן יריב וסובב את הברך. דאבור יכול להזיז את הברך אך סובל מנפיחות וכאבים. בתחילת השבוע יעבור השחקן בדיקה לבירור מצבו. דאבור עצמו אמר בסיום: "כואב לי, אבל אני מקווה לטוב. מה שחשוב זה שהעפלנו".

בתוך כך ימשיכו בצוות המקצועי לחפש שחקני חיזוק לקבוצה, כאשר כבר עתה ברור כי בעקבות פציעותיהם של צמד הבלמים ריף פרץ ואבי סטרול שיעדרו לתקופה ארוכה, יצורף שחקן הגנה נוסף לסגל. בימים האחרונים עלה על הפרק שמו של הבלם יקיר שינה שכרטיסו שייך למועדון והושאל בעונה שעברה להפועל רמת גן. שינה מתאמן בימים אלו יחד עם שחקנים נוספים שששייכים למועדון ועורכים אימונים משותפים בקרית שלום.

מוטי איוניר משוכנע שהמטרה מקדשת את האמצעים

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully