וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: מכבי ת"א עלתה לסיבוב השלישי

מכבי ת"א היתה רחוקה מלהרשים ב-0:0 מול לנקראן, אך עלתה לסיבוב ה-3 של הליגה האירופאית בזכות ה-1:3 במשחק הראשון

נתחיל מהשורה התחתונה: מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) את העבודה שלה כששמרה על היתרון מהמשחק הראשון מול חזאר לנקראן בו ניצחה 1:3, ועלתה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, לאחר שסיימה ב-0:0 במשחק השני מול האזרים. עד כאן החדשות הטובות. החדשות הרעות הן, שבדיוק כמו מכבי חיפה שהפסידה אתמול לבוראץ אך עלתה, גם הצהובים נראו אנמיים מאוד מול יריבה נחותה, ואין כל ספק שנגד ז'לייזניצ'אר, שתהיה היריבה הבאה של מכבי, שחקניו של מוטי איוניר יהיו חייבים להתחבר ומהר, אחרת העונה האירופית שלהם צפויה להיות קצרה מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הרשימו, אבל עלו. קאנוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

17 אלף צופים נלהבים הגיעו בכדי לדחוף את קבוצתם, שהאמינה שהיא מסוגלת לנצח את המפגש בזכות שער החוץ שהשיגה בבלומפילד. כמו במשחק הראשון, גם הפעם נראו הצהובים טובים יותר בפתיחה והרבו להתקרב לשערם של האזרים, אך הפעם לא מצאו את הרשת, מה שנתן ללנקראן ביטחון. המארחים החלו למצוא את הקצב שלהם ולהתקרב לשערו של גיא חיימוב, ואלמלא חוסר ריכוז של אופרה שמצא את עצמו פעמיים במצבים קורצים בתוך הרחבה, היתה יכולה לרדת אל המחצית ביתרון.

איוניר הצליח להעיר מעט את השחקנים בחדר ההלבשה, ואל המחצית השניה עלתה מכבי תל אביב אחרת, לוחמנית יותר, אבל גם זה לא עזר לה לייצר מצבים רבים בחלק של המארחים. בדקה ה-77 היתה מכבי קרובה להכריע סוף סוף את המשחק, אבל המהלך הנהדר של קאנוטה הסתיים בקורה. לנקראן עשתה מאמץ אחרון במטרה למצוא שער שיצית מעט את התקווה, אבל פשוט נפלה מהרגליים, ועד לסיום הספיק גם אלירן עטר להגיע לבעיטה חופשית שלא מצאה את הרשת. הצהובים זוכים בכרטיס המיוחל לשלב הבא, אבל גם הם יודעים שאין הרבה סיבות לחייך, ושהעבודה הקשה עוד לפניהם.

הכירו את ז'לייזניצ'אר, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב

קבלו את מונאס דאבור, הפנים החדשות של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

דקה 5: קאנוטה מצא את עצמו פנוי בקצה הרחבה וניסה בעיטה לכיוון השער, אך הניסיון היה גבוה מדי.

דקה 9: בקירי ביצע עבירה ליד הרחבה. מדוניאנין לקח את הבעיטה וירה כדור מ-16 מטרים, זו פגעה בחומה וכמעט והטעתה את השוער, אבל ההגנה הצליחה להרחיק.

דקה 13: טעות בהגנת הצהובים אפשרה לאמקה אופרה החופשי לבעוט מהאוויר מקצה הרחבה, הכדור החזק חלף סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 21: איזו הזדמנות ללנקראן! טעות בהגנת מכבי איפשרה לאופרה לפרוץ לרחבה, אבל שחקנה של לנקראן התמהמה מעט, והבעיטה שלו נעצרה על ידי קלמי סבן.

דקה 24: הלחץ על השער הצהוב ממשיך. בונפים קיבל מסירה וירה כדור טוב אבל זה עף מעל למסגרת.

דקה 35: המשחק מתחיל לדשדש. מכבי נראית כאילו היא רוצה לרדת כבר לחדרי ההלבשה.

דקה 51: אלירן עטר פרץ בין שחקני לנקראן בדרך אל הרחבה, אך בדיוק כמו במשחק הקודם העדיף את הכדרור על פני בעיטה או מסירה, וההזדמנות אבדה.

דקה 53: האם השער הצהוב מתקרב? הפעם דהן התפנה ומ-18 מטרים שלח טיל שנהדף על ידי השוער המקומי.

דקה 71: נדמה ששתי הקבוצות פשוט מסתפקות בתיקו המאופס הזה. מה שבטוח הוא שהזמן של לנקראן הולך ונגמר.

דקה 77: ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי! מהלך קבוצתי נהדר הסתיים בקונאטה, שמהצד השמאלי ירה טיל שנעצר רק בקורה.

דקה 82: ז'ואו פאולו המחליף התקדם יפה והימר על בעיטה מכ-18 מטרים, הכדור חלף מעל השער.

דקה 84: אלירן עטר ניסה בעיטה שטוחה מקצה הרחבה אבל השוער האזרי היה במקום.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, רפי דהן, האריס מדוניאנין, גיז'רמו ישראלביץ' (דור מיכה, 73), מואנס דאבור (שירן ייני, 67), מוסא קונאטה (רוברטו קולאוטי, 85), אלירן עטר.

הרכב חזאר לנקראן: קמרן אגייב, אלווין בקירי, קטלין דומאן (ג'וליוס ווביי, 52), אנדריי מורסאן, אדר בונפים, רחיד אמירגולייב, אדריאן פיץ, ריקרדו גומש, אמקה אופרה, צ'אבה בורבלי (ז'ואו פאולו, 56), מריוס אונופראש (אלנור אללאוורדייב, 67) .

האם ישראל זגורי יצטרף לצהובים?

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully