וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: מכבי חיפה עלתה למרות הפסד 3:2 לבוראץ

האלופה הישראלית עברה לשלב הבא עם 4:7 בסיכום, אך חשפה הגנה רעועה וחוסר ביטחון של דוידוביץ'. דבאלישווילי כבש צמד

מכבי חיפה עמדה במשימה ועלתה הערב (רביעי) לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אך ההפסד 3:2 לבוראץ ומפגן האימים של ניר דוידוביץ' והגנתו מעוררים לא מעט סימני שאלה לקראת ההמשך. הירוקים, כזכור, ניצחו 1:5 בקרית אליעזר בשבוע שעבר וקיוו ליצור מומנטום, אך דוידוביץ' ספג שני שערים באשמתו הישירה מברניסלב קרוניץ' (9 ו-34) והבלמים שלו איפשרו לנמניה וידאקוביץ' (84) לכבוש את השלישי. ולדימיר דבאלישווילי (24 ו-53) ענה עם צמד משלו ומנע מבוכה גדולה יותר במשחק חלש מאוד של קבוצתו.

ולדימיר דבאלישווילי שחקן מכבי חיפה (שמאל) חוגג עם ויאם עמאשה, עידן ורד. רויטרס
לפחות הוא החזיר לעצמו את הביטחון. ולדימיר דבאלישווילי, משמאל/רויטרס

במהלך השבוע הקרוב, עד המשחק הביתי מול מאריבור הסלובנית, יצטרך אלישע לוי להגיע להחלטה באשר לעמדת השוער. מסתבר שהגעתו של בויאן שראנוב והתחרות על המקום בהרכב לא ממש עשו טוב לדוידוביץ' הוותיק, שגם סרט הקפטן אותו ענד לא סייע לביטחון שלו. השוער יצא רע לכדור קרן בדקה התשיעית וספג את הראשון, ובדקה ה-34 ניסה לקלוט כדור שחמק בין רגליו ועבר את קו השער. בסיום המחצית הראשונה מנע דוידוביץ' שער שלישי עם הצלה גדולה, אבל ברור כי יכולתו החלשה מקרינה גם על ההגנה הבלתי מחוברת, שם בולט חוסר התיאום בין הבלמים יוריצה בוליאט ואנדריי פיליאבסקי.

גם בחלק ההתקפי לא היה למכבי חיפה יותר מדי במה להתגאות, בעיקר במחצית הראשונה. עידן ורד עוד הבריק פה ושם, אבל אייל גולסה התקשה לייצר מהלכים מועילים והחלוץ ויאם עמאשה כלל לא הורגש, בדומה ל-45 הדקות הראשונות מהמשחק הקודם. גוסטבו בוקולי לא הוחלף הפעם במהלך המחצית הראשונה, אולם עבירה מטופשת עלתה לו בכרטיס צהוב והיעדרות מהמשחק הבא. לפחות דבאלישווילי, שמוזכר חדשות לבקרים כמי שלא ימשיך בשורות האלופה הישראלית, החזיר לעצמו את הביטחון עם שער בדחיקה.

במחצית השנייה גולסה התעורר לרגעים בודדים, ובדקה ה-53 כדור עומק שלו הפך לבישול של עמאשה לדבאלישווילי, שכנראה היה היחיד בירוק שנהנה מהביקור בבאניה לוקה, אבל המילה האחרונה הייתה של נמניה וידאקוביץ', שכבש שער קל מול האין הגנה של חיפה. בוראץ יכולה להיות מעודדת מניצחון שמאפשר לה לסיים את הקמפיין האירופי הקצר בצורה מכובדת. בצד השני, המשחק ה-80 של מכבי חיפה באירופה הסתיים בהפסד חסר חשיבות אך מיותר. הצורך בשחקן קישור דומיננטי זועק לשמיים וההגנה דורשת עבודה רבה. המשימה מול מאריבור תהיה קשה יותר.

זוהי מאריבור, היריבה הבאה של מכבי חיפה

מהלך המשחק

דקה 8: התקפה יפה של חיפה. כדור עומק של בוקולי הגיע לעמאשה שהשאיר לדבאלישווילי, החלוץ השתחרר וסובב כדור מצד ימין שפגע בקורה הרחוקה.

דקה 9: גול! מכבי חיפה שוב לא מצליחה להתמודד עם מצב נייח. קובאצ'ביץ' הגביה כדור קרן וקרוניץ' ניצל יציאה לא טובה של דוידוביץ' כדי לנגוח לרשת. 0:1 לבוראץ.

דקה 13: יאיא נגע בכדור בידו ברחבה, אבל השופט ההולנדי הורה להמשיך וגזל פנדל מבוראץ.

דקה 14: שוב דוידוביץ' לא יצא טוב והפעם שמט את הכדור. בעיטה אחת הרחיק ורד ממש מקו השער, גראהובאץ' בעט את הריבאונד משני מטרים לקורה. מזל גדול לירוקים.

דקה 24: גול! עמאשה לא השתלט טוב על הכדור, אך הצליח להעביר לוורד, שבמסירת רוחב סידר לדבאלישווילי שדחק מקרוב. שער בכורה העונה לחלוץ הגאורגי שמוזכר כמועמד לעזוב. 1:1 ו-2:6 למכבי חיפה בסיכום.

דקה 34: גול! מה קורה לדוידוביץ'? הפעם קרוניץ' בעט מ-10 מטרים כדור שטוח שהשוער היה צריך לקלוט, אך הכדור חמק לו מהידיים, עבר בין רגליו והתגלגל מעבר לקו השער. שני שערים שרשומים על דוידוביץ', 1:2 לבוראץ.

דקה 44: בוקולי עשה שטות וקיבל צהוב שני שלא יאפשר לו לשחק בשבוע הבא מול מאריבור.

דקה 45: מיקיץ' בעט כדור קשה מ-20 מטרים, דוידוביץ' שלא ראה את הכדור הצליח להדוף בעצירה גדולה.

דקה 53: גול! גולסה שלח כדור ארוך לעמאשה, שסוף כל סוף פתח מבערים, ברח מהשומר שלו והעביר כדור רוחב שדבאלישווילי גלגל לרשת החשופה. 2:2 ו-3:7 בסיכום המפגשים למכבי חיפה.

דקה 63: בוראץ ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון, אבל הפעם דוידוביץ' זינק לרגליו של החלוץ היריב ומנע שער.

דקה 84: גול! איפה מרכז ההגנה של מכבי חיפה? הפקרות בלתי מובנת ברחבה השאירה את וידאקוביץ' לכבוש בקלות מול דוידוביץ'. 2:3 לבוראץ.

דקה 86: דבאלישווילי השתחרר ובעט מ-16 מטרים לידיים של השוער.

הרכב בוראץ: אסמיר אבדוקיץ', בוריס רספודיץ', דרגוסלב סטאקיץ', בויאן מרקוביץ', דרשקו זאריץ', נמניה וידאקוביץ', ברניסלב קרוניץ', סשה קובאצ'ביץ' (מילאן סטופאר, 66), סרג'ן גראהובאץ', בוריסלב מיקיץ', דושקו סטאייץ' (סטפן דויאקוביץ', 87).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי (דלה ימפולסקי, 57), אייל גולסה, עידן ורד (מוחמד גדיר, 75), ויאם עמאשה (שלומי אזולאי, 68), ולדימיר דבאלישווילי.

היכן צריכה מכבי חיפה להתחזק?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully