וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "המטרה היא הדבר העיקרי"

21.7.2011 / 20:42

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מההעפלה לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית: "שיחקנו טוב. לא היה קל, ועוד נשתפר"

במכבי תל אביב חוזרים ארצה מרוצים, לאחר שהקבוצה הצליחה לשמור על היתרון מהמשחק הראשון מול חזאר לנקראן האזרית (1:3) כשסיימה עימה הערב (חמישי) ב-0:0, במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. הצהובים היו רחוקים מלהרשים והתקשו מול היריבה הנחותה, מולה שלטו ללא עוררין במשחק שבתל אביב, אבל התנחמו בכך שהשיגו את התוצאה שרצו, והתגברו על מגרש לא פשוט, כמו גם על 17 אלף צופים ששטפו את יציעי האיצטדיון שבאזרבייג'ן. בשלב הבא תפגוש מכבי תל אביב את ז’לייזניצ’אר, שעברה את שריף טיראספול (0:1 בסיכום שני המשחקים).

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר לא התרגש יתר על המידה מהתוצאה המאופסת או מהיכולת שהציגו שחקניו, ואמר בסיום: "במשחקים מהסוג הזה, המטרה היא הדבר העיקרי. לא היה קל פה. הקבוצה ששיחקנו נגדה לא חלשה כמו שכולם חושבים, הקהל הגדול פה דחף אותם והדשא לא היה כל כך טוב, אבל אני לא מחפש לתרץ. הקבוצה שלנו שיחקה טוב, וכשהשחקנים מבצעים מה שאנחנו מבקשים מהם ומשיגים את התוצאה שרצינו, אנחנו מרוצים. אנחנו לא חוגגים, זאת תחילת העונה, ועם כל משחק נשתפר".

איוניר נשאל מה ייקח מהמשחק הזה, ואמר: "את הרצון והלחימה של שחקנים, ואת המשמעת הטקטית. הדשא שיבש לנו את התוכנית לפני המשחק, והיינו צריכים לשחק בכדורים ארוכים. התאמנו את עצמנו לתנאי המגרש ולצורת המשחק של היריבה, ואני מרוצה". על היריבה הבאה אמר איוניר: "נערכנו מבעוד מועד ושלחנו נציג מהמועדון לטראספול כדי לצפות במשחק של ז'לייזניצ'אר נגד שריף. במקביל לדי.וי.די של המשחק נקבל גם את הדי.וי.די של המשחק הראשון שנערך בסארייבו. נלמד את היריבה ונתחיל בהכנות כבר ביום ראשון"

מואנס דאבור, שנפצע במהלך המשחק וירד לחדרי ההלבשה, קיבל מכה יבשה מכניסה של שחקן יריב וסובב את הברך. דאבור יכול להזיז את הברך אך סובל מנפיחות וכאבים. בתחילת השבוע יעבור השחקן בדיקה לבירור מצבו. דאבור עצמו אמר בסיום: "כואב לי, אבל אני מקווה לטוב. מה שחשוב זה שהעפלנו".

שוער הקבוצה, גיא חיימוב שלא הוטרד הרבה במהלך המשחק, ועשה עבודה טובה בסך הכל, אמר: "זו הרגשה נפלאה לעבור שלב. חשוב ששמרנו על שער נקי במגרש קשה. נמשיך כולנו לעבוד קשה כדי להצליח ביחד. מבחינה אישית אני מאושר, וצריך להישאר צנועים".

הכירו את ז'לייזניצ'אר, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב

קבלו את מונאס דאבור, הפנים החדשות של מכבי ת"א

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully