וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ביכולת הזאת לא נעבור את מאריבור"

21.7.2011 / 10:58

במכבי חיפה לחוצים מההפסד לבוראץ, אלישע לוי מחפש קשר, התלבטות לגבי ספסול דוידוביץ’. פיליאבסקי ילמד אנגלית

תחושת אכזבה גדולה שוררת במכבי חיפה בעקבות ההפסד אתמול (רביעי) 3:2 לבוראץ. עם או בלי קשר ליכולת, חלק מהשחקנים נשמעו לחוצים מאוד מהיריבה הבאה, מאריבור, שתגיע לקרית אליעזר ביום רביעי. "אם נשחק ככה מולם לא נעבור שלב", אמר שחקן בקבוצה. "חשוב מאוד שאנחנו בשלב הבא, אבל צריך לזכור שיש הבדלים גדולים בין הקבוצות בשלב השני והשלישי". לגבי חוסר התיאום בין הבלמים נאמר: "גם טשיירה פתח חלש מאוד כשהגיע לכאן. אחר כך טענו שמדובר באחד הבלמים הגדולים שהגיעו לישראל". בינתיים, בחיפה מנסים לזרז את התהליך כשאנדריי פיליאבסקי יגביר את הקצב בלימודי אנגלית.

לגבי ניר דוידוביץ', שספג אתמול ביקורת על יכולתו, אלישע לוי אמור להחליט עד תחילת השבוע האם לספסל את השוער. במידה וזה יקרה, בויאן שראנוב יערוך הופעת בכורה במשחק רשמי בקבוצה. גוסטבו בוקולי שמורחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים יוחלף על ידי אייל גולסה או דלה ימפולסקי. כרגע, לא נראה שיניב קטן לא יפתח והוא יעבור בדיקה לאחר שהקבוצה תחזור לארץ.

בחיפה שוקלים כעת האם לחכות שלב נוסף לפני שיוחלט להתחזק. אלישע לוי מחפש עדיין קשר וחלוץ, אם כי על פי המשחק אתמול נראה שיעדיף להתחזק בשחקן הגנה. כזכור, אתמול התברר שגם הקשר משה אוחיון הוצע לקבוצה. לגבי עמדה התקפית יותר, ייתכן שחיפה תצרף שחקן כזה אם תעבור את השלב הבא. שלומי ארבייטמן רוצה לחזור לחיפה במידה ויעזוב את גנט.

כפי שפורסם אתמול, מכבי חיפה מוכנה להעמיד את הקשר ישראל זגורי גם למכירה, ולא רק להשאלה. מכבי תל אביב ובני יהודה כבר פנו לשחקן, כשיוסי אבוקסיס מעוניין להעבירו בהשאלה. בימים הקרובים צפויה להתקיים פגישה בין אבי נימני לנציגי הכתומים.

התקשורת האיטלקית מדווחת היום כי צ'זנה האיטלקית מעוניינת בפיטר מסיללה. במכבי חיפה אישרו כי השחקן מחזיק במספר הצעות והמטרה היא למכור אותו בתוך ימים. חיפה דרשה לאחרונה שלושה מיליון דולר תמורת השחקן, אך מוכנה כרגע להפחית במחירו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully